درخبر مذکور رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان علت پلمپ واحدهای صنفی بنگاه معاملاتی خودرو را،جعل و کلاهبرداری و نزاع های دسته جمعی عنوان کردند که این موضوع کاملا کذب محض است.
کد خبر: ۳۸۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 25 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اوایل بهمن ماه بود که خبری بر روی خروجی برخی خبرگزاری های استان قرار گرفت مبنی بر پلمپ 15 بنگاه معاملاتی خودرو در یاسوج که در توضیح خبر به نقل از رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان آمده بود :  طرح بازدید از ماموران پليس اداره نظارت بر اماکن استان، به منظور ساماندهي واحد‌هاي صنفي و برخورد با تخلفات صنوف، از واحدهاي صنفي در شهر یاسوج صورت گرفت.
سرهنگ علی کاشانی گفته بود : در اين زمينه تا کنون تعداد 15 واحد متخلف بنگاه معاملاتی خودرو، به علت عدم رعايت ضوابط انتظامي، نداشتن پروانه کسب، جعل و کلاهبرداری، نزاع های دسته جمعی و دیگر تخلفات صنفي پس از 10 روز اخطاریه، پلمپ شدند
حال رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی بخشی موضوع مطرح شده مبنی بر دلیل پلمپ واحدهای مذکور را کذب محض عنوان کرده است.
این متن به شرح زیر است،
خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد
باسلام و تحیات الهی
احتراما ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شما خبرنگاران عزیز به استحضار میرساند در پی خبر رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان درخصوص پلمپ ۱۵ بنگاه معاملاتی خودرو در یاسوج و درج این خبر در سایتهای محلی استان و خبرگزاری ها مستدعی است ضمن تکذیبه بخشی از متن خبر موارد ذیل جهت روشن نمودن اذهان عمومی در سایت خبری درج گردد.
درخبر مذکور رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان علت پلمپ واحدهای صنفی بنگاه معاملاتی خودرو را،جعل و کلاهبرداری و نزاع های دسته جمعی عنوان کردند که این موضوع کاملا کذب محض است.
پلمپ واحدهای صنفی نمایشگاه خودرو با هماهنگی دادستان محترم یاسوج صورت گرفته که انتظار براین داشتیم که خبرنگاران عزیز خبر را از دادستان محترم پیگیری می کردند.
قانون مجرمیت باید تنها از طریق مقام قضایی و آن هم مرحله اجرا و قطعیت مجرمیت اثبات گردد و نمی توان شخصی را مجرم شناخت و اگر رئیس پلیس امنیت و اطلاعات استان مستنداتی وحکمی علیه این۱۵ واحد صنفی دال بر کلاهبرداری،جعل و نزاع های دسته جمعی بر مجرمیت اشخاص صنفی دارند باید ارائه می دادند لذا به دلیل خدشه وارد نمودن به حیثیت این۱۵ واحد صنفی مشاورین خودرو وبه جهت روشن نمودن اذهان عمومی به اطلاع میرساند واحدهای صنفی مزبور صرفا به منزله تغییر مکان واحدهای صنفی بوده نه جعل و کلاهبرداری و نزاع دسته جمعی.
مجددا از زحمات خبرنگاران عزیز تشکر نموده و انتظار داریم موضوع را از دادستان محترم جویا شوند.
نادر موسوی قوام آباد
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار