این جوان معلول روستایی ضمن انتقاد از مدیران سابق بهزیستی استان و چرام می گوید:در طول سالیان گذشته با وجود تشکیل پرونده هیچگونه حق و حقوقی دریافت نکردم.و فقط می گفتند در نوبت هستی و در این سالها مشکلات زیادی را تحمل کردم.
کد خبر: ۳۸۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 25 February 2017
گاهی هرکاری کنی و هرچقدر هم قلم‌ات قوی باشد باز هم از نشان دادن حجم درد در لا به لای واژه‌ها عاجز می‌شوی، اینکه بعضی از دردها نوشتی نیست، تعریف کردنی نیست، فقط باید ببینی تا ذهنت درگیر شود و بغض آنچنان به گلویت چنگ بزند که هر لحظه حس کنی داری خفه می‌شوی!
مگر می‌شود بخوری و ببری و بروی و درد را حس کنی؟
مگر می‌شود حق‌الناس را برداری و بروی آن سر دنیا و بعد ادعای انسانیت کنی؟
مگر می شود نماینده مجلس و وکیل مردم باشی اما دردمندی از جنس همین مردم نیاز به کمک داشته باشد و بارها به شما متوسل شود اما جوابی نگیرد؟
مگر می شود فرماندار و مدیرکل باشی و عاجز از برآوردن خواسته کوچک و قانونی یک معلول باشی؟
مگر می شود این همه استخدام شرکتی و پیمانی و سفارشی در ادارات مختلف چرام باشد اما یک جوانان معلول به حق خود نرسد و بیکار باشد؟
معلوم است که نمی‌شود، تا به دنیای آدم‌های دردمند پا نگذاری نمی‌توانی درد را لمس کنی، نمی توانی بفهمی چه حس تلخ و دردآوری است وقتی از یک جوان معلول که به علت بیماری دستش قطع شده آرزویش را بپرسی و پاسخ‌ات اشکی باشد که روی صورتش روان می‌شود…،
این گزارش سرگذشت تلخ جوانی روستایی از بخش مرکزی چرام است که چشم انتظار دست پر مهر خیرین است.
 
IMG_0138 (Copy)
بهرام متولد سال ۱۳۶۲مجرد که سرپرست خانه و دارای ۲ خواهر ،که در سال ۹۰به علت بیماری و غده سرطانی در دست راست خود بعداز مراجعات مکرر به پزشک نهایتا در سال ۹۱دست راست بهرام جوانی از روستای کره شهبازی از ناحیه آرنج برای زنده ماندن و جلوگیری از انتشار بیماری قطع گردید.
بهرام که در این مدت متحمل هزینه های کمرشکن پزشکی شده و از طرف دیگر دست راستش از آرنج قطع شده حتی قادر به کارگری برای رفع مایحتاج خود نیست و از آن سو هم علیرغم درخواست های مکرر برای اشتغال با توجه به مصوبه قانونی سهمیه ۳درصد استخدام های دولتی مختص معلولان اما هر چه که تلاش کرده به در بسته خورده و بیکار است.
 
 IMG_0143 (Copy)

این جوان معلول روستایی ضمن انتقاد از مدیران سابق بهزیستی استان و چرام می گوید:در طول سالیان گذشته با وجود تشکیل پرونده هیچگونه حق و حقوقی دریافت نکردم.و فقط می گفتند در نوبت هستی و در این سالها مشکلات زیادی را تحمل کردم.
بهرام از مدیریت فعلی بهزیستی چرام راضی است و می گوید آقای راکبی تا جایی که در توان داشتند با بنده همکاری داشتند و جا دارد که از ایشان تشکر نمایم.
اما وقتی از جوان معلول سوال می کنم که برای حل مشکلات خود به کدام مسئول مراجعه کردی می گوید نامه ای به آقای تاجگردون نماینده گچساران نوشتم و گفتند پیگیر کارت هستم اما تاکنون خبری نشده،همچنین در روستای کره شهبازی با آقای عدل هاشمی پور هم در خصوص مشکلاتم حضوری صحبت کردم اما متاسفانه هیچگونه کمکی هم تاکنون نشده است.
وی به دیگر مسئولان اشاره کرد و گفت:به فرمانداری چرام چندین جلسه رفتم و نامه هایی به رئیس سابق بهزیستی چرام و شهرداری نوشتند اما متاسفانه با وجود معلولیت و مشکلات عدیده کمک خاصی نشد.
 
IMG_0141 (Copy)

جوان معلول روستایی که هم اکنون با مشکل دیگری روبروست و اینکه جهت تامین هزینه های دست مصنوعی با توجه به بیکاری و نداشتن منبع درآمد چشم انتظار کمک خیرین و مسئولان است تا بتواند گوشه ای از معلولیت خود را سر و سامان بدهد.
به گزارش صبح خرد،روزها از پی هم می گذرد، عمر تمام می شود و انسان از سرای دنیا به سوی ابدیت کوچ می نماید. تنها چیزی که از او به یاد می ماند و خاطره اش را در دل ها زنده می کند، نیکی ها و بخشش های او به دیگران است. اکنون فرصتی فراهم شده تا دعای محرومان را بدرقه راهمان کرده، کوله بار سفر آخرت را از عشق و دوستی مستضعفان پر کنیم. پس بیایید درگاهِ بیداری مان، غبار گناه و خطا را با بخشش و دستگیری نیازمندان از دل ها بشوییم تا خدا نیز با نسیم لطف و مهر خویش، سینه هامان را لبریز عشق و محبت خود سازد.

خیرین و مردم نوعدوست می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۴۳۴۱۹۳۷۳به نام بهرام تاره(جوان معلول)واریز نمایند.
گزارش :علی یاری زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار