جوابیه سازمان صنایع کوچک و شهر‌ک‌های صنعتی ایران
به اطلاع می‌رساند با توجه به برودت هوا و وضعیت جوی، سفر مهندس یزدانی معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد از گچساران انجام شد و این سفر به هیچ عنوان به منظور حضور در جشن سبز نبوده است.
کد خبر: ۳۸۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 26 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز جمعه تعدادی از مدیران کشوری با یک پرواز اختصاصی به گچساران سفر کردند که در این سایت با تیتر "پرواز اختصاصی این هفت مدیر به گچساران + تصاویر " منتشر شد (اینجا).
در بخشی از خبر مذکور آمده بود: تعدادی این تعداد مسئولان امروز ضمن بازدید از طرح‌های این شهرستان در جشن سبز گازرسانی به گچساران شرکت خواهند کرد.
در پی درج این خبر ، ایلنا اصلاحیه ای را به نقل از روابط عمومی سازمان سازمان خصوصی سازی منشر کرد.
متن کامل اصلاحیه :
به اطلاع می‌رساند با توجه به برودت هوا و وضعیت جوی، سفر مهندس یزدانی معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد از گچساران انجام شد و این سفر به هیچ عنوان به منظور حضور در جشن سبز نبوده است. علاوه بر این معاون وزیر طبق برنامه قبلی و به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد رونق در فضای کسب و کار از زیرساخت‌های عمرانی سه شهرک و ناحیه صنعتی این استان بازدید و در مراسمآغاز عملیات اجرایی طرح تولید لاستیک با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی و اشتغال 830 نفری در ناحیه صنعتی خان احمد حضور یافت.

لازم به ذکر است، سایر معاونان و مدیران دولتی در سفر به این استان طرح‌ها و پروژه‌های بخشی خود را نظیر گازرسانی و انتقال آب به روستاهای این استان را پیگیری کرده‌اند.
 
تکذیب حضور معاون وزیر برای شرکت در جشن سبز گچساران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار