یوسفی در بخشی از سخنان خود به پروژه قطع برق بلوارهای ابوذر و ارم یاسوج اشاره و هدف قطع برق در این مناطق را تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی برشمرد.
کد خبر: ۳۸۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 27 February 2017
مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال بودن 10 پروژه بزرگ برق‌ رسانی در سه قالب مختلف خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " اسماعیل یوسفی در دیداری با نمایندگان رسانه ها در محل اجرای پروژه ارم و ابوذر این شهر، اظهارداشت: 10 پروژه برق‌رسانی شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد فعال است.

وی گفت: پروژه های عنوان شده در قالب های کاهش نرخ تلفات انرژی، اصلاح و بهینه سازی و توسعه و احداث شبکه های برق‌رسانی روستایی و شهری در شهرستان بویراحمد فعال است.

مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد، زمان شروع عملیات اجرایی و اتمام این پروژه ها را مربوط به یکماه پیش ذکر و قول داد که تمامی این پروژه ها تا خردادماه 96 به پایان برسد.

یوسفی در بخشی از سخنان خود به پروژه قطع برق بلوارهای ابوذر و ارم یاسوج اشاره و هدف قطع برق در این مناطق را تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی برشمرد.

وی گفت: اعتبار ریالی که برای پروژه برق بلوارهای منتهی به ارم و ابوذر یاسوج هزینه شود 10 میلیارد ریال است.

مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق بلوارهای منتهی به ابوذر و ارم در شهر یاسوج باهدف تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی تا بیستم اسفندماه جاری قطع می شود.

یوسفی از مشترکین برق در شهرستان‌بویراحمد بویژه شهر یاسوج خواست در زمان قطع‌برق، همکاری‌های لازم را با این ناحیه داشته و با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار