شهردار باشت در حاشیه پروژه آسفالت ورودی شهر باشت گفت: در آستانه سال نو و پیرو وعده ای که به مردم شریف شهرستان باشت داده بودیم، هم اکنون در حال آسفالت نمودن برخی از خیابانها وکوچه های این شهر هستیم.
کد خبر: ۳۹۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 10 March 2017
شهردار باشت با بیان اینکه، یک هزار و ۳۰۰ تن قیر رایگان به شهرستان باشت اختصاص یافته است، گفت: انشالله در سه ماهه اول سال ۹۶ کلیه کوچه ها، معابر و خیابان های شهر باشت آسفالت خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بهنام برازنده شهردار باشت در حاشیه پروژه آسفالت ورودی شهر باشت گفت: در آستانه سال نو و پیرو وعده ای که به مردم شریف شهرستان باشت داده بودیم، هم اکنون در حال آسفالت نمودن برخی از خیابانها وکوچه های این شهر هستیم.
وی با بیان اینکه، خدا را شاکریم که وعدههایمان در این خصوص عملی شد و شرمنده ی مردم باشت نشدیم، افزود: به همت مسئولان این وعده عملیاتی شد و با پیگیری های مستمر مسئولان شهرستانی و استانی اعم از شورای اسلامی شهر، مجموعه شهرداری، فرماندار، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین اداره کل راه شهرسازی یک هزار و 300 تن قیر رایگان از طرف سازمان شهرداری ها به شهرداری باشت اختصاص یافت.
شهردار باشت با اظهار امیدواری از اینکه با این مقدار قیر، 12 هزار تن آسفالت بتوانیم در سطح شهر انجام دهیم گفت: اولویت کاری با کوچه هایی است که خاکی و زیر سازی شده و تا پایان سال سعی بر این داریم تا حد توان کار آسفالت را ادامه دهیم تا زمانی که دیگر هیچ کوچه خاکی در باشت نداشته باشیم به غیر از شهرک فرهنگیان که معارض دارد ودر صورت رفع مشکلات در این منطقه کار زیر سازی وآسفالت هم انجام میشود.
برازنده گفت: مردم شهر ما عجله ای نداشته باشند، زیرا شهرداری طبق برنامه و زمان پیش بینی شده کار پیش خواهد رفت و به امید خدا بتوانیم درسه ماهه اول سال 96 کلیه کوچه ها ومعابر وخیابانهای باشت راجهت رفاه حال شهروندان و زیبایی شهر آسفالت نماییم.
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار