ان روز كه اين عكس گرفته شد دوستان حاضر در عكس چنان من و اقاي ابوترابي را هل دادند تا به عكس برسند كه نگو. با خيانتكار عكس گرفتن براي روز مبادا اشكال نداره ولي اين نعمتي و مطهري بايد تنبيه شوند تا ديگه نروند جايي كه نبايد بروند.
کد خبر: ۳۹۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 14 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون با انتشار تصویر و یادداشتی به اصولگرایانی که که از دیدار با رئیس جمهور اصلاحات انتقاد کرده بودند ، طعنه زده و گفت : سه كانديداي رياست جمهوري دوستان اصولگرا  در يك قاب و در حال عكس گرفتن با امانوي خيانتكار ( به قول اقايان).
فردا سه شنبه صبح در مجلس بابت شكايت برخي از دوستان اين اقايان به جرم اقايان نعمتي و مطهري در خصوص ديدار با رييس جمهور اصلاحات رسيدگي ميشود. ان روز كه اين عكس گرفته شد دوستان حاضر در عكس چنان من و اقاي ابوترابي را هل دادند تا به عكس برسند كه نگو. با خيانتكار عكس گرفتن براي روز مبادا اشكال نداره ولي اين نعمتي و مطهري بايد تنبيه شوند تا ديگه نروند جايي كه نبايد بروند. ميترسم از ان روز كه  عكس گرفتن با نتانياهو توسط اقايان ايراد نداشته باشه ولي ديدار با روحاني هم جرم شود. خدا به خير بگذراند.
 
کنایه تاجگردون به اصول گرایان/عکس با خیانتکار برای روز مبادا بد نیست! 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
نوبت توهم می شه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
اقای تاجگردون کارخات را کردی زیر کرک وبقول خودت ناپیداست روزی میشود که خیانتهای شما در حق این استان هویداشود واعتباراتی که به ناحق خرج میکنی سهم کی بوده وبرنامه وبودجه را ملک شخصی خودت میدونی یا حق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار