با پیگیری عدل هاشمی و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی امکان پذیر شد:
با تلاش های صورت گرفته توسط نماینده ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات برای بیمارستان امام خمینی دهدشت تامین شد.
کد خبر: ۳۹۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 15 March 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ی بهداشت و درمان نیازمند پیگیری و تلاش های بسیاری است تا بتواند برخی مشکلات مردم در این حوزه را بدون لزوم مراجعه به استان های دیگر برطرف کند.
برخی جراحی ها نیازمند تامین تجهیزاتی است که با توجه به وضعیت نه چندان جالب بودجه ای استان ، پیگیری و همت فراوانی را از طرف مسئولین می طلبد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با تلاش های صورت گرفته توسط نماینده ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات برای بیمارستان امام خمینی دهدشت تامین شد.

بنابر این گزارش با پیگیری مهندس عدل هاشمی پور و مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان یک دستگاه سونوگرافی فیلیپس، میکروسکوپ جراحی چشم و میکروسکوپ جراحی گوش برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تامین شد.

لازم بذکر است با تامین این تجهیزات ضمن رفع بخش مهمی از نیازمندی های این بیمارستان از ابتدای سال ۹۶ برای اولین بار عمل جراحی گوش در کهگیلویه انجام میشود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
خسته نباشی سردار سرافراز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
دعا میکنم منبعد عارصثه بی گوشی در مردم خوب لرستان همه گیر نشود.
آرال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
ما ک چیزی ندیدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار