کد خبر: ۳۹۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 17 March 2017
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت که سال جاری 194 میلیون لیتر بنزین در این استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

لطف الله مسعودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که افزایش ورود گردشگر به کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین دلایل مصرف بنزین در یک سال گذشته بوده است.
وی بیان کرد که میزان مصرف گاز و نفت کوره این استان در سال جاری افزون بر 144 میلیون لیتر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود که هم ‌اکنون 28 جایگاه پمپ‌بنزین و 14 جایگاه سی ان جی در این استان به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.
وی بیان کرد که عملیات اجرایی جایگاه‌های سی ان جی و سوخت مایع در شهرهای سوق، سرفاریاب، بویراحمد، کهگیلویه و پاتاوه در حال اجراست که جایگاه سی ان جی بویراحمد تا پایان فروردین سال 96 بهره برداری می‌شود.
مسعودی ابراز داشت که استانداردسازی جایگاه‌های سوخت خودرو در بیشتر مراکز کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و در سه جایگاه باقی‌مانده هم در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
وی، از انجام هفت هزار بازدید از مخازن سوخت کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار