محمد موحد با ضرورت دانستن تشکیل چنین حرکتی شروط رعایت تحقق شعارهای داده شده را خواستار شد ودراین باره بیان داشت؛ اگر چه به نظر حقیر این حرکت یک ضرورت بوده است لکن نباید شعارهای داده شده توسط نیروهای انقلاب منوط به زمان رقابت انتخاباتی باشد وبعدا فراموش شوند.
کد خبر: ۳۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 19 March 2017
جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان لنده امروزمهمانی را به جمع خود دعوت کرده بود که از زمان اطلاع رسانی حضور ایشان درشهرستان لنده طی هفته آینده که گذشت بودند کسانی که هم درفضای حقیقی وهم درفضای مجازی عنوان کردند ودست به قلم شدند چرا موحد!!

با همه اوصاف محمد موحد به لنده آمد. وی که از ابتدای شروع مشهود بود میخواهد دفاع از خود نماید که بنابرچه دلایلی از جبهه ی نوظهور جمنا حمایت کرده است درگفتمان امروز خود بحث را بسوی نوک قله برد،نوک قله ای که موحد امروز واضح و روشن به واکاوی آن پرداخت و همه خط و مشی ها را خط بتلان برانها کشید وان را فصل الخطاب قرارداد.

نماینده ۱۶سال مجلس شورای اسلامی با سیری بر زندگی زهرای مرضیه درجمع مردم لنده گفت ؛زهرای اطهر یک موجود استثنایی بود.انچه دیگران دیدند،ومامیبینم وایندگان خواهند دید شاه کلیدش برمیگردد به حیات زهرای مرضیه.

حمایت مشروط محمد موحد ازجمنا تا پیام به انهایی که میگویند موحد تغیر نگرش داده است

تشریح زندگی همراه با ولایت پذیری زهرای مرضیه از سوی سید محمد موحد دراین بخش ازسخنان ریز تر میشود وایشان خاطر نشان کرد ؛فاطمه زهرا بعداز ارتحال پدر هرجا ورودمیکند براساس شرعیت است.
وی گفت ؛اگرفاطمه زهرا فریاد بر می اورد وفدک را درکنار سایر مطالبات مطرح میکند به دلیل این است که حکومت انحراف درآن بوجود آمده است ،مسیر حکومت عوض شده است ،مسیر آنچه پیامبر تبیین کرده است نیست.

حمایت مشروط محمد موحد ازجمنا تا پیام به انهایی که میگویند موحد تغیر نگرش داده است

سید محمد موحد باهدف اشاره به ولایت پذیری فاطمه زهرا وهمچنین ارجعیت شرعیت برمقاصد شخصی اشاره میکند ومی گوید؛با تمام تفاسیر گفته شده آنجاکه علی(ع) به فاطمه زهرا میفرماید این شیخین می خواهند بیایند عیادت؛حضرت زهرا می گوید هر طور شما مصلحت میدانید. وی گفت ؛دراینجا میبینم نوع برخورد حضرت زهرا به گونه ای است که میخواهد به آنها ثابت کند.
آن غضب ،ناراحتی ،به قوت خود باقی است واین بدین معنی نیست که زهرای مرضیه همه چیز را فراموش کرده است ،اینجا حضرت نمی‌خواهد شخصی نگر باشد وشرعیت را دراولویت قرار میدهد.

سید محمد موحد خاطر نشان می کند؛در راستای همین وظیفه که از حضرت زهرا تاحضرت ولی عصر و بعداز آن علماوبزرگان دین و درعصرانقلاب امام ره ودرزمان موجود مقام معظم رهبری برای آحاد جامعه همین است ،مسولیت همین است
ایشان افزود ؛اگر گفته میشود انقلاب و اسلام راه موفقیتش ،راه تحرکش زیراین چتر واین مجموعه هست دلیل شرعی دارد ،مبنا دارد ومبنای دینی و شرعی است.

وی با اشاره به موضع گیری های خاص درشرایط وزمانهای متفاوت از سوی امام ره ومقام معظم رهبری عموم شاهد آن بودیم و هستیم عنوان میشود چطور چنین تصمیمی گرفته شد.
موحد درتشریح این مقوله خاطر نشان میکند؛مصالح اسلام و انقلاب ایجاب میکند که ما به یک جایگاه توجه کنیم همان چیزی که حضرت زهرا فریاد میزند،چادر بر سر میکند،وارد مسجد میشود ورسا میگوید آهای مهاجر ،انصار؛آیا میدانید من دختر پیغمبرم ،من نه برای فدک آمده ام ،نه برای مال دنیا آمده ام
امروز هدف چیز دیگری است ،شرعیت چیز دیگری است مهم همان چیزی است که امام فرمودند اگر میخواهید این انقلاب آسیبی نبیند پشتیبان ولایت فقیه باشید.

سیدمحمد موحد وارد بخش دوم سخنان خود درجمع انقلابیون لنده میشود.
وی دراین قسمت از سخنان به تاثیر تبیعت از ولایت درهشت سال جنگ تحمیلی وبعداز آن به میان می اوردودراین بخش از سخنان نیز به مانند بخش اول نوک قله را ولایت فقیه دانست.

محمد موحد گفت ؛انقلاب پیروز میشود،همت راسخ ملت درتبعیت از ولایت فقیه جواب میدهد
تمانی قدرت های جهانی دربرابر ولایت فقیه مات و مبهوت شدند.فرزندان امام و انقلاب با دست خالی دنیا را متحیر کردند
محمد موحد بیان داشت ؛رسم است دردنیا وقتی تمام ابر قدرت ها یک طرف باشند وبرعلیه تو بسیج بشوند وهمه هماهنگ هشت سال فشار بیاورند.باید درجایی کرنش کنی، لکن ؛این ملت با رهبری های پیامبر گونه دنیا را متحیر کردند هرروز وهرسال یک تحول استثنایی بوجود می آوردندکه امروز به وضوح شاهد درخشش فرزندان این مرزوبوم درمناسبت های مختلف علمی درسطح جهانی هستیم
تحولی از نوع غرش موشک های کم نظیر،تحولی از جنس انرژی اتمی که خواب را برای ابرقدرت های جهان به کابوس تبدیل کرده است

محمد موحدبااشاره به چگونگی شکل گیری واهداف جبه مردمی نیروهای انقلاب خاطر نشان کرد ؛این مردم خون دادن تا عظمت بدست آوردند ،این مردم مستحکم ایستاده اند ،انان کم بها نداده اند وانان درمقابل آسیب های که بخواهد برای این انقلاب بوجود اید حساس هستند درمقابل مشکلاتی اگر قرار باشد برای این انقلاب پیش آید موضع میگیرند .
وی خاطرنشان کرد؛امروز درراستای حفظ آنچه آنرا میراث انقلاب می نامیم عده ای از نیروهای انقلاب ،با دیدگاه های مختلف درکنارهم جمع شدند و همانطور که میبیند دربدنه جمنا(جبه نیروهای انقلاب اسلامی)چپ و راست ومیانه از همه گرو هستند

سید محمد موحد با اشاره به وضعیت معیشت واشتغال مردم گفت ؛با اینکه به برکت انقلاب حرکت های استثنایی صورت گرفته است 
لکن مقوله معیشت واشتغال امروز مشکلی است که باید برای حل آن فکری کرد .

سید محمد موحد با اشاره به اینکه دربدنه جمنا از همه سلایق وجود دارد بیان داشت ؛درمجموعه این تشکیلات انقلابی نیروهای هست درهمین منطقه کهگیلویه  که به تمام معنااصلاح طلب بودند.قرص ومحکم نیز درمسیر اصلاح طلبی حرکت میکردند.لکن امروز درکنار نیروهای انقلاب قرار گرفته اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوع تصمیم گیری انقلابیون درطول تاریخ انقلاب خاطر نشان کرد ؛ذات اینچین است ،نیروهای انقلاب با هر ژست ولباس ودیدگاهی برای حفظ نظام و آرمانهای انقلاب ورود میکنند واین چیز جدید وتازه ای نبوده و نیست 

محمد موحد با ضرورت دانستن تشکیل چنین حرکتی شروط رعایت تحقق شعارهای داده شده را خواستار شد ودراین باره بیان داشت؛ 
اگر چه به نظر حقیر این حرکت یک ضرورت بوده است لکن نباید شعارهای داده شده توسط نیروهای انقلاب منوط به زمان رقابت انتخاباتی باشد وبعدا فراموش شوند.

وی افزود؛مهمترین شعارهای بیان شده همانطور که همه گان میدانیم بدین صورت عنوان شده است که توده ی مردم آنهم از پایین به بالا صاحب نظرند واین شعار نباید فراموش شود وامروز هم می گویم حمایت بنده نیز باحفظ همین دیدگاه هست 

سید محمد موحددرپایان سخنان خود درجمع مردم لنده درواکنش سخنان وموضع گیرهای عده ای که این روزها قلم زدند ونوشتندکه موحد تغییر نگرش داده است گفت ؛استحضار دارید نزدیک به چهل سال از حیات سیاسی مشترک حقیر دربین شما مردم میگذرد.همیشه احساسم أین بود و هست موحد متعلق به خودش نیست بلکه متعلق به انقلاب است .

سید محمد موحد با اشاره به اینکه وظیفه امثال موحد حمایت از انقلاب است بیان داشت ؛یکی دستش ،یکی پایش ،یکی فرزندش را برای انقلاب داد وموحد نیز نبایدکمتر از آنها باشد وامروز درراستای ادای دین ،احساس وظیفه کردم و به عنوان یک تکلیف این حرکت را همراهی میکنم .

وی گفت ؛مسیرموحد همیشه مسیر انقلاب و ولایت فقیه بود وهرگز تغییر نگرشی ندادم ،همیشه دیدگاه موحد همین بوده است وهیچ خللی درآن بوجود نیامده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
چیز خاصی نبود که
ابوذر صفازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
موحد انقلاب بود وهست و از خداوند عمرپر برکت برای ایشان خواستارم وما هم انشالله زیر سایه ایشان دنباله رو ابن حرکت باشیم
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
موحد اعتبار کهگیلویه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
تووانقلاب نان به نرخ روزخور؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار