عدل هاشمی:
به مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض می کنم در سال جدید علاوه بر اهتمام جدی در انجام وظایف قانونی٬ خود را ملزم به نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرا و تسریع در انجام پروژه ها همراه با کیفیت برتر و ممکن می دانم.
کد خبر: ۳۹۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 21 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پیام نوروزی خود از پیگیری دیگر مطالبات مردم حوزه ی انتخابیه که تاکنون تعیین تکلیف نشده اند خبر داده و همچنین از استقبال از پیشنهادات سازنده گفت و افزود: در اجرای این اهداف عالیه دست همه عزیزان بویژه دستگاه های اجرایی را به گرمی می فشارم و از هر حرکت و پیشنهاد سازنده استقبال می کنم. لازم به ذکر است در حوزه های مختلف فرهنگی٬ ورزشی٬ اشتغال٬ و بانوان اقدامات ارزشمند و قابل توجهی انجام و در حال اقدام است.
 متن کامل پیام نوروزی مهندس عدل هاشمی پور
 «بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

یامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.
آمین یا رب العالمین

عید باستانی نوروز را صمیمانه به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی بویژه به مردم شریف حوزه انتخابیه ام تبریک عرض می نمایم. نوروز آغازگر سالی نو برای سرآغاز شکوفایی٬ رستاخیز طبیعت و تبلور قدرت بی انتهای خداوند در تغییر فصول٬ حرکت و تحول به سوی ترقی و پیشرفت است. خداوند بزرگ را بخاطر وجود همه نعمت هایش سپاسگزارم. خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و نزول باران رحمت الهی در ابتدای سال را به فال نیک می گیریم و امیدوارم نوید بخش سالی خوب و پر برکت برای ایران عزیز باشد ان شاءالله. نامگذاری مدبرانه سال بنام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در کلام رهبر فرزانه انقلاب را گرامی میدارم و تمام تلاش و همت خود را در جهت تحقق منویات آن حضرت خصوصا اهداف و انتظارات ایشان در نامگذاری سال بکار خواهم بست. سال 1395 برای کهگیلویه بزرگ سالی به یاد ماندنی و پربار بود. زیرا در این سال به حول و قوه الهی زیر ساخت های توسعه از قبیل کارخانه های پتروشیمی٬ سیمان٬ نیترات٬ جاده و راه های ارتباطی٬ آب شرب و کشاورزی٬ گاز رسانی و بطور کلی بخش عمده ای از نیازمندی ها و مطالبات عمومی مردم، اخذ مجوز٬ تأمین اعتبار٬ آغاز عملیات اجرائی و کلنگ زنی شد.
خوشحالم که در این زمینه تمام همت و تلاش خویش را مصروف داشته و از همه ظرفیت ها و پتانسیل های ممکن و قانونی کاملا استفاده نمودم. لازمه اجرا و به ثمر نشستن این پروژه های عظیم و ملی که قویا از موارد انتظار رهبر معظم انقلاب هستند جز با وحدت٬ همکاری و همدلی مردم و مسئولان میسور نیست. لذا در اجرای این اهداف عالیه دست همه عزیزان بویژه دستگاه های اجرایی را به گرمی می فشارم و از هر حرکت و پیشنهاد سازنده استقبال می کنم. لازم به ذکر است در حوزه های مختلف فرهنگی٬ ورزشی٬ اشتغال٬ و بانوان اقدامات ارزشمند و قابل توجهی انجام و در حال اقدام است. به مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض می کنم در سال جدید علاوه بر اهتمام جدی در انجام وظایف قانونی٬ خود را ملزم به نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرا و تسریع در انجام پروژه ها همراه با کیفیت برتر و ممکن می دانم.
از طرفی سایر مطالبات به حق مردم و وعده های داده شده را نیز با جدیت و پشتکار پیگیری می نمایم. در تعالی و پیشرفت امور نیازمند همراهی روحانیت معظم٬ نخبگان سیاسی و فرهنگی٬ دلسوزان نظام و انقلاب، اصحاب رسانه و اهل قلم هستم که امیدوارم همکاری و مشورت لازم را مبذول دارند. اما در بهار امسال دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که همگان را به حضور همراه با شور و شعور در این دو عرصه بسیار مهم و سرنوشت ساز دعوت می نمایم. رجاء واثق دارم مردم شریف حوزه انتخابیه ام اهمیت حضور در پای صندوق های رأی را به خوبی می دانند و همچون گذشته برگ زرین دیگری بنام نامی خود در تاریخ ثبت خواهند نمود.
به هر حال ایام مبارک عید فرصت مناسبی برای همدلی و زدودن کینه از دلهاست که امیدوارم از این بعد نوروز هم نهایت استفاده را ببریم. سلامتی و توفیق هم استانی ها و همشهریان محترم و افتخار اطاعت بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه٬ بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
خسته نباشی سردار سرافراز سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار