بر پایه این گزارش، خدابخش امیری و علی علی پور از اعضای شورای فعلی شهر یاسوج، امروز برای ثبت نام در انتخابات 96 شوراها به فرمانداری مراجعه کردند.
کد خبر: ۳۹۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹ 21 March 2017

دومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، ورود رئیس هیأت مدیره وکلای دادگستری به انتخابات شهر یاسوج از مهم ترین اتفاقات روز دوم ثبت نام شورای اسلامی شهر یاسوج بود.

بر پایه این گزارش، خدابخش امیری و علی علی پور از اعضای شورای فعلی شهر یاسوج، امروز برای ثبت نام در انتخابات 96 شوراها به فرمانداری مراجعه کردند.

گفتنی است، حضور نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در بازدید از ستاد ثبت نام کاندیدای پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا درفرمانداری بویراحمد از دیگر حواشی روز دوم ثبت نام انتخابات بود.

غلام محمد زارعی در حاشیه بازدید از ستاد ثبت نام شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهرها و روستا ها درشهرستان بویراحمد روند اجرایی ثبت نام کاندیدای شوراهای شهر و روستا دراین حوزه انتخابیه به سهولت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ثبت نام تا کنون ۳۶۵ نفر برای کاندیدای انتخابات شورا ها و شهر و روستای بویراحمد ثبت نام کرده اند افزود:با توجه به اینکه روند ثبت نام از کاندیدا ها تا شش فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت این تعداد افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به فلسفه نقش شورا ها در توسعه و ابادانی شهر ها و روستا ها اشاره و اظهار کرد: اگر هدف اصلی شوراها محقق شود می تواند درمشارکت و توسعه شهر و روستا تاثیر گذار باشد.

وی عنوان کرد:‌بااستفاده از تجاربی که در سالهای گذشته در حوزه بویراحمد به دست آمده در دوره های اینده شورا های شهر و روستای این شهرستان شاهد هماهنگی ها و همکاری های بیشتری برای ایجاد توسعه خواهیم بود.

زارعی تصریح کرد:گاهی وقت ها مسائل آبادانی و توسعه شهرها و روستا ها که هدف اصلی شورا ها است جای خود را به مسائل سیاسی میدهد که باعث می شود فرصت ها از دست بروند و شوراها نتوانند در اجرای برنامه ها موفق عمل کنند.

زارعی در توصیه به کاندیدا و نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا افزود:کسانی که در انتخابات موفق می شوند که بر روی مسائل آبادانی و عمومی و رفاهی مردم متمرکز باشند و از ظرفیت های موجود برای ایجاد تعامل با مردم و مسئولین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار