رحیمی افزود: ستاد انتخابات شهرستان گچساران مستقر در فرمانداری از ساعت 8 صبح تا 4 عصر کار ثبت نام از متقاضیان عضویت در شورای شهر و روستا را انجام می دهد.
کد خبر: ۳۹۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 22 March 2017
فرماندار گچساران: 110 نفر تا پایان روز سوم برای شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند
فرماندار شهرستان گچساران از ثبت نام قطعی 110 نفر تا پایان روز سوم برای عضویت در شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان گچساران خبر داد.
عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با راک نیوز با بیان اینکه از تعداد 110 نفر 30 نفر برای حوزه شهری و 80 نفر برای حوزه روستایی کاندیدا شده اند افزود:صلاحیت افرادی که ثبت نام آنها نهایی شده است بلافاصله پس از ثبت نام برای بررسی به هیات اجرایی ارسال می شود.
وی ادامه داد: ثبت نام کاندیداهای عضویت در شورای شهر و روستا از روز دوشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا پایان ساعت اداری روز 6 فروردین ادامه خواهد داشت.
رحیمی افزود: ستاد انتخابات شهرستان گچساران مستقر در فرمانداری از ساعت 8 صبح تا 4 عصر کار ثبت نام از متقاضیان عضویت در شورای شهر و روستا را انجام می دهد.
رحیمی همچنین گفت: کار ثبت نام از کاندیداها در صورت ازدحام روزانه تا هر ساعتی که کاندیدا در ستاد انتخابات حضور داشته باشد ادامه می یابد و پرونده آن روز با ثبت نام از آخرین کاندیدای حاضر در ستاد بسته می شود.
وی از همه کاندیداها خواست تا با به همراه آوردن مدارک مورد نیاز به صورت کامل در تسریع ثبت نام خود کمک کنند.
گفتنی است داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و 2 نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3 و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار