جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج خراسان رضوی گفت: همایش «ایثار و مقاومت» با حضور سردار نقدی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸ 27 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی یحیی سالاری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور به لحاظ داخلی و بین‌المللی اقتضا دارد که روحیه ایثار و مقاومت بیشتر در جامعه ترویج شود چون با حفظ این روحیه دیگر تحریم‌ها اثر ندارد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یکی از نیازها و ضرورت‌های امروز جامعه آشنا کردن جوانان با رشادت‌های زمان جنگ و پس از آن است، گفت: با معرفی دستاوردهای انقلاب در حقیقت روحیه انقلابی‌گری در جامعه حفظ می‌شود.

سالاری تصریح کرد: باید توجه داشت که امروز دشمن با جنگ نرم و تربیت عناصری همچون داعش در نظر دارد به اسلام ضربه وارد کند در نتیجه ما برای مقابله با دسیسه‌های دشمن باید به تبیین آرمان‌های کشور و احیای روحیه ایثارگری و مقاومت بپردازیم.

وی افزود: در همین راستا همایش ایثار و مقاومت در روز پنج‌شنبه هفتم خرداد ماه جاری در سالن صبا با حضور سردار نقدی، پدر شهید احمدی‌روشن و جمعی از خانواده شهدای هسته‌ای و مدافع حرم و با هدف گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبیین شرایط کنونی کشور برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج خراسان رضوی یادآور شد: رونمایی از سند حقوقی بسیج و سایت پاسخگویی انتظارات رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های همایش ایثار و مقاومت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار