روز دوم ثبت نام شوراها در دهدشت
با توجه به لحاظ شدن این بند برای اولین بار به عنوان مدارک لازم برای ثبت نام برخی از افراد چندان آشنایی با رسانه ها نداشته اند چرا که از ماهها قبل این موضوع از طریق رسانه ها منتشر می شده است اما برخی داوطلبین تازه از محل ثبت نام متوجه می شوند که نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه برای تکمیل مدارک خود دارند .
کد خبر: ۳۹۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 23 March 2017
روز سوم ثبت نام شوراها در شهرستان کهگیلویه در حالی سپری شد ، که آمار ثبت نام کنندگان با توجه به اطلاعات موجود از اعلام آمادگی های قبلی افراد مختلف برای حضور در رقابت انتخاباتی شوراها ، چندان پرشور نبوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تا ظهر روز سوم در مجموع در حوزه ی شهری ، 23 نفر اقدام به ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 2 نفر خانم بودند و با توجه به این آمار باید گفت حضور بانوان در روزهای آغازین ثبت نام در حوزه ی شهری دهدشت ،کم رنگ بوده است.
در بررسی مدارک تحصیلی داوطلبان ، اکثریت ، دارای مدرک فوق لیسانس در رشته های مختلف بوده اند و تنها 1 نفر دانشجوی دکتری در رشته حقوق بوده است.

اطلاعات آماری کهگیلویه / از مهمترین نقص های مدارکی و بالاترین مدرک تحصیلی داوطلبان تا بیگانگی برخی داوطلبان با رسانه ها

از لحاظ سنی ، کم سن و سال ترین ثبت نام کننده ی حوزه ی دهدشت ، مرد بوده که 25 سال سن داشته است و تا الان به عنوان جوانترین ثبت نام کننده عنوان شده است.
تا ظهر دیروز 4 نفر از اعضای فعلی شورای شهر دهدشت اقدام به ثبت نام کرده بودند به نام های خانم اکبرنژاد و آقایان ، جهادگر، حقانی و موسوی امجد . 
بنابر این گزارش در حوزه ی روستایی تا ظهر دیروز 52 نفر از طریق دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 27 نفر مراحل ثبت نام خود را تکمیل و در فرمانداری به ثبت رسانده بودند.
در میان داوطلبین روستایی 1نفر خانم بوده و بالاترین مدرک ثبت نامی هم فوق لیسانس و مسن ترین شخص یک فرد 60 ساله بوده است که با توجه به تعداد روستاهای حوزه ی دهدشت به نظر می رسد بیشتر افراد ثبت نام خود را برای روزهای پایانی برنامه ریزی کرده اند و یا به احتمال ضعیف ، استقبال از کاندیداتوری شوراها در این دوره کم است.

اطلاعات آماری کهگیلویه / از مهمترین نقص های مدارکی و بالاترین مدرک تحصیلی داوطلبان تا بیگانگی برخی داوطلبان با رسانه ها

اما نکته مشترک در این بین موضوع نقص مدارک است که اکثریت مربوط به نداشتن گواهی عدم سوء پیشینه می باشد. با توجه به لحاظ شدن این بند برای اولین بار به عنوان مدارک لازم برای ثبت نام برخی از افراد چندان آشنایی با رسانه ها نداشته اند چرا که از ماهها قبل این موضوع از طریق رسانه ها منتشر می شده است اما برخی داوطلبین تازه از محل ثبت نام متوجه می شوند که نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه برای تکمیل مدارک خود دارند و البته نکته جالبی است چرا که شوراها باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داشته باشند به خصوص به جهت انعکاس مشکلات از طریق رسانه ها، تا بتوانند در کار خود موفق باشند!
در زمان حضور خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل بازرسی حوزه استانداری ، آقای مومن نسب هم در محل حاضر و به بررسی مسائل و مشکلات احتمالی و در جریان روند کاری ثبت نام قرار گرفت.
ار نکات منفی این دور ، لزوم حضور داوطلبین شهرهای دیگر شهرستان در محل فرمانداری کهگیلویه برای تکمیل عملیات ثبت نام است ، چرا که افرادی باید از شهرهایی مانند قلعه رئیسی برای تکمیل ثبت نام به دهدشت مراجعه کنند که با توجه به مسافت و وضعیت جاده ها نکته ای منفی در کار ثبت نام به نظر می رسد.

اطلاعات آماری کهگیلویه / از مهمترین نقص های مدارکی و بالاترین مدرک تحصیلی داوطلبان تا بیگانگی برخی داوطلبان با رسانه ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار