انتقاد صریح نماینده ی بویراحمد و دنا از شورای فرهنگ عمومی استان
من به عنوان ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان از خروجی شورا مطلقا راضی نیستم چراکه زمانی که اعضای شورای فرهنگ عمومی -چه افراد حقوقی و چه حقیقی- می‌گذارند، زمان کمی است.
کد خبر: ۳۹۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 23 March 2017
یکی از موضوعات که در ضمن معضلات اجتماعی که همواره به عنوان دغدغه ای برای مسئولان کلان کشور و البته نخبگان مطرح بوده ، قرار می گیرد بحث فرهنگ عمومی جامعه است. البته در این زمینه دیدگاه های متفاوتی وجود دارد اما می توان متفق القول نارضایتی را از بررسی کنندگان وضعیت فرهنگی کشور را شنید.
وضعیت فرهنگ عمومی استان هم یکی از دغدغه های مسئولین ، نمایندگان و نخبگان استان است که در این زمینه غلام محمد زارعی ، به طور صریح و شفاف خروجی شورای فرهنگی استان را زیر سئوال برده و معتقد است ، خروجی جلسات شورا، خروجی قابل قبول و تاثیرگذاری نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد این شورا راضی نیست و خروجی آن را قابل قبول و تاثیرگذار نمی‌داند.
غلام محمد زارعی درمورد عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من به عنوان ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان از خروجی شورا مطلقا راضی نیستم چراکه زمانی که اعضای شورای فرهنگ عمومی -چه افراد حقوقی و چه حقیقی- می‌گذارند، زمان کمی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی با خانه ملت ، با انتقاد از اینکه در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به مباحث کلامی و تکراری پرداخته می‌شود، افزود: خروجی جلسات شورا، خروجی قابل قبول و تاثیرگذاری نیست.

زارعی با اشاره به اینکه در جلسات شورا ایده‌هایی طرح و به آن پرداخته می‌شود، تصریح کرد: ابتدا باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسات شورای فرهنگ عمومی را در سطح کشور فعال کند تا این شورا زنده باشد نه اینکه هرازچندگاهی به آن پرداخته شود و در حد یک جلسه تمام شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد: باید چارچوبی برای جلسات تعریف شود و شوراها نقشه راهی داشته باشند و بعد در دبیرخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مباحث مربوط به استان‌ها است، به آنها کمک کنند تا استان‌ها به آن مباحث بپردازند و سپس نتایج را از آنها جویا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار