گفتنی است سبیت بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر دنیاست. نمایشگاه کامپیوتر هانوفر (CeBIT) بزرگترین رویداد دنیا در صنعت کامپیوتر، شبکه و فن آوری اطلاعات و ارتباطات است که همه ساله با حضور فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در محل نمایشگاه های شهر هانوفر برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 23 March 2017
نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی پس از سفر کربلا، به همراه وزیر ارتباطات به هانوفر آلمان سفر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج, غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی قرار است به همراه محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید از نمایشگاه سیبیت در هانوفر آلمان بازدید کنند.

گفتنی است سبیت بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر دنیاست. نمایشگاه کامپیوتر هانوفر (CeBIT) بزرگترین رویداد دنیا در صنعت کامپیوتر، شبکه و فن آوری اطلاعات و ارتباطات است که همه ساله با حضور فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در محل نمایشگاه های شهر هانوفر برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان معیاری برای کاربرد خلاقیت و هنر در صنعت فناوری اطلاعات شناخته می شود که جالب ترین و خلاقانه ترین ایده های عملی شده را می توان درآن یافت.

طیف وسیعی از کمپانی‌ها، سازمان‌ها و مراکز معتبر پژوهشی مرتبط با تکنولوژی‌ های نوین ارتباطی و اطلاعاتی در نمایشگاه کامپیوتر آلمان شرکت می‌ کنند و دستاوردهای تخصصی خود را در معرض دید عموم و کارشناسان این صنعت قرار می‌ دهند. نمایشگاه فناوری اطلاعات هانوفر معروف به سبیت، که مورد توجه سیاستمداران نیز هست، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان محصولات و خدمات فناوری اطلاعات برای عرضه و فروش آنها به تمام دنیاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار