فتاح محمدی افزود: از ۱۵۵ داوطلب برای عضویت در شورای شهر یاسوج ۲۶ نفر زن و ۱۲۹ نفر مرد هستند.
کد خبر: ۳۹۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 27 March 2017
یک هزار و 452 نفر در بویراحمد برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.
‌به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رییس ستاد انتخابات استان گفت: از این تعداد ۲۴۶ نفر در حوزه شهری و ۱۲۰۶ نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.
فتاح محمدی افزود: از ۱۵۵ داوطلب برای عضویت در شورای شهر یاسوج ۲۶ نفر زن و ۱۲۹ نفر مرد هستند.
وی همچنین با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در دیگر حوزه های شهری شهرستان بویراحمد ادامه داد: در مادوان ۳۰ نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۴ نفر زن و ۲۶ نفر مرد هستند.
رییس ستاد انتخابات استان گفت: در شهر چیتاب ۱۱ نفر نام نویسی کرده اند که همگی مرد هستند.
فتاح محمدی افزود: در شهر مارگون از تعداد ۲۳ نفر ثبت نام کننده، یک نفر زن و ۲۲ نفر مرد و در گراب سفلی تعداد ۲۷ نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲ نفر زن و ۲۵ نفر مرد هستند.
رییس ستاد انتخابات استان در خصوص مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراها در شهرستان بویراحمد هم گفت: در مقطع دکتری ۳ نفر، کارشناسی ارشد ۱۱۰ نفر، کارشناسی ۲۵۳ نفر، کاردانی ۱۱۵ نفر، دیپلم ۲۰۴ نفر و مقطع زیر دیپلم ۲۷۷ نفر نام نویسی کرده اند.
محمدی افزود: در شهر یاسوج ۳ نفر با مدرک تحصیلی دکتری، ۶۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۹۰ نفر در مقطع کارشناسی نام نویسی کرده اند.
وی ادامه داد: در مجموع یک هزار و 452 نفر ثبت نام کننده برای رقابت در انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان یک هزار و 333 نفر مرد و ۱۱۹ نفر زن نام نویسی کرده اند.
رییس ستاد انتخابات استان همچنین در خصوص وضعیت ثبت نام کنندگان در شهرستان های کهگیلویه و گچساران گفت: در کهگیلویه یک هزار و 49 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد 157 نفر در حوزه شهری و 892 نفر در حوزه روستایی هستند.
محمدی افزود: در گچساران هم از تعداد 474 داوطلب، 101 نفر در حوزه شهری و 373 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.
وی بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در حوزه شهری را با 155 نفر در شهر یاسوج و در حوزه روستایی در بلهزار با 19 نفر اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار