غلام رضا تاجگردون به موضوعی اشاره کرده است که نشان از عمق این کج سلیقگی مسئولان است که البته مختص به این مورد اعلام شده نیست.
کد خبر: ۴۰۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 29 March 2017
انجام کارهای اقتصادی ، فرهنگی ، و احتماعی و به ظور کلی پروژه های اقتصادی در استان به دلیل نبود یرمایه گذار معمولا راکد می ماند . در همین رابطه اعلام می شود که یکی از دلایل عدم ورود سرمایه گذاران وجود مدیران نالایق و ضعیف است .
غلام رضا تاجگردون به موضوعی اشاره کرده است که نشان از عمق این کج سلیقگی مسئولان است  که البته مختص به این مورد اعلام شده نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون با انتشار تصویری در صفحه ی اینستاگرامی خود نوشت : اينجا داخل سينماي قديمي گچساران است كه عمرش از عمر من بيشتر است. انشالله به زودي خبر خوبي براي اين سينما منتشر ميشود.
 امروز سرمايه گذاري كه براي سرمايه گذاري امده بود رفت يكي از ادارات تا كاراشو انجام بده مدير مربوطه بهش ميگه ؛ مه تو بيكاري اومي سينما بسازي كي ايره سينما؛ ( مگه شما بيكاريد اومديد سينما بسازيد كي ميره سينما).
 حالا با سفارش من به مقام مافوق كارش انجام شد ولي بيچاره بقيه سرمايه گذاران و مردم. اميدوارم مسيولين به فكر باشند من كه ديگه دارم كم كم خسته ميشم.

سفارش تاجگردون و نکته ی تاسف برانگیز در مورد مسئولان + تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار