پیام جالب آمیراحمد تقوی
در اين تاريخ كه ۲۰ بهمن ۱۳۸۰ شمسى است، حقير هشتاد سال و شصت و هشت روز از عمرم (به تقویم قمری) مى‌گذرد؛ و با جرأت كامل عرض مى‌كنم كه تارك الصّلواتم!
کد خبر: ۴۰۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 08 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کانال تلگرامی آمیر احمد تقوی با انتشار متنی از سخنان وی به موضع جالبی اشاره می کند که اشاره به این موضوع آن هم از سوی یک عالم برجسته دینی خود درسی است از چگونگی بندگی ما انسان ها!
این متن که گویا در سال 1380 و در سن هشتاد سالگی وی شرح حال آمیر احمد تقوی را بیان می کند ، به موضع خلوص در نماز مربوط می شود .
در این مطلب از زبان آمیراحمد تقوی آمده است : بناست كه حقير خود را آنچنانكه هستم معرفى كنم. در اين تاريخ كه ۲۰ بهمن ۱۳۸۰ شمسى است، حقير هشتاد سال و شصت و هشت روز از عمرم (به تقویم قمری) مى‌گذرد؛ و با جرأت كامل عرض مى‌كنم كه تارك الصّلواتم! براى اينكه تا الآن يك ركعت نمازى كه از اول تا آخر آن را با توجّه کامل به نماز خوانده باشم، از خود سراغ ندارم؛ و خيلى از موارد بود كه ريا مانند همان مُور سیاه كوچكى كه در شب تار بر سنگ سياه حركت كند تشريف مى‌آورد و كار نوكر حلقه به گوش آمره بالسوء را مى‌ساخت. گه‌گاهى كه زمينه براى ريا فراهم نبود، مسافرت‌هاى درون مرزى و تخيلى نفس به نحوى شروع مى‌شد كه نماز زبانى و عضلانى تمام مى‌شد، در صورتى كه ما هنوز از سفر خيالى مراجعت نكرده بوديم. خوشبختانه مدتى است كه با عنايت خداوندى كمى وضع بهتر شده؛ به نحوى كه حالت انكسار و خضوع احساس مى‌شود ولى متأسفانه زودگذر بوده و دولت مستعجل است.
 
با جرات اعلام می کنم تارک الصلواتم + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار