سردار نقدی:
رییس سازمان بسیج مستضعفان در مشهد خطاب به افرادیکه ادعای راه و خط امام را می کنند گفت: اگر جرات دارید وصیت نامه امام راحل را در دست بگیرید و با صدای بلند آن را برای مردم بخوانید.
کد خبر: ۴۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 29 May 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا نقدی پنجشنبه شب در همایش ایثار و مقاومت که با حضور خانواده شهدای هسته ای و مدافع حرم در مشهد برگزار شد، افزود: کسانی که ادعای دلسوزی برای ملت دارند از امام بزرگوار دلسوز تر نیستند و ما به این افراد که ادعای راه و خط امام را می کنند می گوییم اگر جرات دارید وصیت نامه امام راحل را در دست بگیرید و با صدای بلند آن را برای مردم بخوانید.
سردار نقدی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند معیار و محک و مبنای ما فرمایشات امام راحل در 21 جلد صحیفه نور است و هر صفحه این وصیت نامه حجتی برای ملت و حاوی جملاتی است که می توان با استناد به آنها در مقابل ابرقدرتها ایستاد و از مستضعفین حمایت کرد.
وی افزود: آنهایی که مدعی خط امام راحل هستند نمی خواهد تصادفی به این کتاب مراجعه کنند بلکه باید به طور دقیق در این کتاب جستجو کنند و اگر تنها یک جمله از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با مضمون تسلیم در مقابل دشمن برخورد کردند ما از حرف خود باز می گردیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفان همچنین در حاشیه همایش ایثار و مقاومت در سالن صبای مشهد در گفت و گو با خبرنگاران به اهداف آمریکا از جنگهای نیابتی در منطقه اشار کرد و افزود: قدرت نظامی این کشور فشل شده و دیگر کسی حاضر نیست قربانی پرچم آمریکا بشود و از آن دفاع کند.
وی افزود: اگر جنگهای نیابتی به مرزهای ایران کشانده شود، با واکنش بسیار شدید ما مواجه می شود و مقاومت را تا آزادی بیت المقدس ادامه می دهیم.
سردار نقدی همچنین گفت: آمریکا از چندی قبل برای استمرار اقدامات استکباری شرکتهایی نظیر شرکت امنیتی بلک واتر مرکب از جانی ها ، اراذل و اوباش ایجاد و آنها را به عراق اعزام کرد.

وی گفت: نیروهای این شرکتها با اقدامات زشت خود موجب رسوایی بیش از پیش آمریکا شدند و این کشور مجبور شد با محاکمه این افراد به ظاهر چنین تلقی کند که اقدامات آنها ربطی به آمریکا ندارد.
سردار نقدی در ارتباط با بازرسی از مراکز هسته‌ای متذکر شد: اگر بازدیدها جزو قوانین بین‌المللی باشد یک مسئله است اما اگر فراتر از قوانین بین‌المللی انجام شود در شأن ملت ما نیست.
وی با اشاره به صنایع مشکل‌دار بیان کرد: امروز از یکی از شهرک‌های صنعتی مشهد بازدید کرده و مشکلات را از نزدیک مشاهده کردم و تأکید می‌کنم گره‌ها به دست خود مردم باز می‌شود زیرا مشکل ما مشکل تحریم نیست. پس باید همت کنیم و در این مسیر از شهدا درس بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار