در خطبه های نماز جمعه سرفاریاب مطرح شد
حجه الاسلام پژمان : آقایان مسئول در جمهوری اسلامی در مجلس ابتذال و رقص حضور پیدا کرده و ولی در مراسمات مذهبی غایب می باشند، از شهدایی که خون و جان خویش را تقدیم این انقلاب کردند،بدهکارند .
کد خبر: ۴۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 21 April 2017
نماز جمعه هفته این هفته سرفاریاب به امامت حجه الاسلام سید فرج الله پژمان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه شهر سرفاریاب در خطبه اول به تفسیر ایه 9سوره تغابن پرداخت وافزود:
(يَوْمَ يَجْمَعُكُمْ لِيَوْمِ الْجَمْعِ ذَلِكَ يَوْمُ التَّغَابُنِ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ وَيَعْمَلْ صَالِحًا يُكَفِّرْ عَنْهُ سَيِّئَاتِهِ وَيُدْخِلْهُ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ)

روزی که همه شما را در محشر گرد آورد، آن روز روز مغبونی است و هر که به خدا ایمان بیاورد و کار شایسته کند، گناهانش را می ریزد و به بهشتهایی که در آن نهرها جاری است داخل کند آنجا جاودانه خواهند بود این کامیابی بزرگی است.
حجه الاسلام سید فرج الله پژمان بیان کرد:روزى است که جهنمیان جایگاه خالى خود را در بهشت مى بینند، و تاءسف مى خورند، و بهشتیان جاى خالى خود را در دوزخ مى بینند و خوشحال مى شوند، هر انسانى جایگاهى در بهشت ، و جایگاهى در دوزخ دارد، هر گاه به بهشت برود جایگاه دوزخیش به دوزخیان واگذار مى شود، و هر گاه به جهنم برود جایگاه بهشتیش به بهشتیان.
خطیب جمعه افزود: یکى دیگر از نامهاى قیامت ((یوم التغابن )) روز ظهور غبن هاست سپس به بیان حال مومنان پرداخته ومی افزاید کسى که ایمان به خدا آورد و عمل صالح انجام دهد، خداوند سیئات او را مى پوشاند و از بین مى برد، انها را در باغهائى از بهشت وارد مى کند که از زیر درختانش نهرها جارى است ،و جاودانه تا ابد در آن مى مانند، و این پیروزى بزرگى است.).
وی تصریح کرد:هنگامى که دو شرط اصلى ، یعنى ایمان و عمل صالح ، حاصل شود، این مواهب عظیم ، پشت سر آن خواهد بود: بخشودگى گناهان که بیش از همه چیز فکر انسان را به خود مشغول مى دارد، و بعد از پاک شدن از گناه ورود به بهشت جاودان ، و نیل به فوز عظیم ، بنابراین همه چیز بر محور ایمان و عمل صالح دور مى زند و سرمایه اصلی همین هاست.
انتقاد از مسئولینی که در جمهوری اسلامی به مجلس ابتذال و رقص می روند
امام جمعه شهر سرفاریاب در خطبه دوم اضافه کرد:کنسرتی که هفته جاری در شهرستان دهدشت با مجوز اداره ارشاد اسلامی برگزار شد و برخی مسئولین با خانواده هایشان حضور داشتند جای بسی تاسف دارد.
حجه الاسلام پژمان اضافه کرد:آقایان مسئول در جمهوری اسلامی در مجلس ابتذال و رقص حضور پیدا کرده و ولی در مراسمات مذهبی غایب می باشند، از شهدایی که خون و جان خویش را تقدیم این انقلاب کردند،بدهکارند .
امام جمعه سرفاریاب در ادامه گفت:آقایان مسئول ، ولنگاری فرهنگی دامن شما و خانوادتان را هم خواهد گرفت.و این جای بسی تاسف هست که مسولین با خانوادها در این کنسرت ها شرکت می کنند.
پژمان بیان کرد:برادران مسئول همه ی ما باید روزی در دادگاه عدل الهی پاسخگوی اعمال و رفتارمان باشیم و وظیفه مسئولین سنگین تر است.

خطیب جمعه سرفاریاب هشدار داد:کسانی که اجرا کننده این چنین جشن هایی هستند بدانند اگر بخواهید در این استان شهیدپرور و ولایی چنین مسائلی را تکرار کنید،با خشم مردم مومن و انقلابی روبرو خواهید شد و این مردم روزی شما را جمع خواهند کرد.
وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اداره ارشاد اسلامی وهمچنین شرکت گاز تصریح کرد:اداره ارشاد اسلامی باید نظارت کند تا چنین مسائلی بوجود نیاید و برای اجرای چنین مجالسی مجوز صادر ننماید.
پژمان با تذکر جدی به شرکت گاز تشریح کرد :شرکت گاز برای مردم شهر سرفاریاب مشکلاتی اعم ازجلوگیری توسعه شهری ،اسفالت ریزی ،حفرچاه اب ،اشغال زمین های کشاورزی وباز گشایی جاده ها ایجاده کرده است از مسولین خواهشمندیم که به این مشکلات پاسخگو ودر جهت رفع انها نهایت همکاری بنمایند.
امام جمعه سرفاریاب بااشاره به مناسبت های هفته به ویژه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران رد سال 58 را یاداور شد و گفت: سپاه پاسداران یک تدبیر معجزه‌آسایی بود که حضرت امام در بدو پیروزی انقلاب اندیشید.واز وظایف اصلی سپاه محرومیت زدایی است که الحمدالله تا حالا در این عرصه هم موفق بوده است.
پژمان تصریح کرد: سپاه توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه نظام را خنثی کرده و در برابر این توطئه‌هاهچون کوه استوار سپر شده است.
وی افزود: برای حراست از انقلاب و نظام اسلامی باید سپاه پاسداران را حفاظت کرد نگهداشت این ارگان مقدس حراست از عزت و شرف است.
وی در ادامه با تبریک پنجم اردیبهشت که مصادف با عید مبعث پیامبر است افزود: عید مبعث عید نزول قرآن است و عیدی است که پیامبر به عنوان جانشین خدا در زمین شناخته شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
درودبرامام جمعه زحمت کش ونترس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
چرا اینا به هم کار می پردازند الا تبلیغ دین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
فقط عزاداری....دلالان دین
علی قنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
ت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار