دولت تدبیر و امید تاکنون سه تغییر در فرمانداری بهمئی داشت: محمد ظاهر سیاوش، فرماندار بهمئی چند ماه بعد از استقرار دولت تدبیر و امید یعنی در بهمن ماه 92جای خود را به حجت اله دلشاد داد و دلشاد بعد از یک سال ماندن در بهمئی و بازگشت به استانداری این مسئولیت را به سلطانعلی رحمانی واگذار کرد، رحمانی هم در مرداد ماه 95 کرسی فرمانداری بهمئی را به علی اکبر فرهنگی نسب سپرد تا فرهنگی نسب آخرین فرماندار دولت یازدهم باشد.
کد خبر: ۴۱۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 22 April 2017
در گزارش امروز به تغییر مدیران دولت تدبیر و امید در شهرستان بهمئی از ابتدای استقرار تاکنون می پردازیم.

سه تغییر در فرمانداری بهمئی(سال های92، 93و95)

دولت تدبیر و امید تاکنون سه تغییر در فرمانداری بهمئی داشت: محمد ظاهر سیاوش، فرماندار بهمئی چند ماه بعد از استقرار دولت تدبیر و امید یعنی در بهمن ماه 92جای خود را به حجت اله دلشاد داد و دلشاد بعد از یک سال ماندن در بهمئی و بازگشت به استانداری این مسئولیت را به سلطانعلی رحمانی واگذار کرد، رحمانی هم در مرداد ماه 95 کرسی فرمانداری بهمئی را به علی اکبر فرهنگی نسب سپرد تا فرهنگی نسب آخرین فرماندار دولت یازدهم باشد.

دو تغییر در آموزش و پرورش(سال های 93و95)

اولین مدیر دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مسیح دموری نژاد بود که در خردادماه 93 به جای عبداله دهبان زاده نشست اما دموری نژاد بعد از دو سال خدمت در اسفند ماه 95 جای خود را به صادق جریده داد.

سه تغییر در شبکه بهداشت و درمان(سال های 93و95)

علی غفاری بعد از 5سال مدیریت شبکه بهداشت و درمان بهمئی جای خود را به محمدرضا راشته داد و راشته بعد از چند ماه سرپرستی در نمیه مهر ماه 93این مسئولیت را به لطف اله افروشته واگذار کرد ؛افروشته هم در آبان ماه 95 مدیریت شبکه بهداشت و درمان بهمئی را به علی آبشنگ سپرد.

دو تغییر در اداره صنعت، معدن و تجارت(سال های 94و95)

اتفاق جالب در اداره صنعت، معدن و تجارت بهمئی این بود که جهانبخش چامی پور در آبان ماه 94 برکنار و علیداد خوبی زاده مدیر این اداره شد اما دیری نپایید که خوبی زاده استعفا داد و بعد از چند ماه بدون مدیر مانده این اداره، دوباره مدیر قبلی یعنی چامی پور رئیس شد.

دو تغییر در اداره راه و ترابری(سال های 94و96)

شهریور 94 یدالله شهروئی مدیر اداره راه و ترابری شهرستان بهمئی جای خود را به رضا فارسی‌نیا داد و بعد از آن در فرودین 96 فارسی نیا استفعا داد تا علی روزبه آخرین مدیر دولت تدبیر و امید در این اداره باشد.

بعد از استقلال اداره راه و شهرسازی علی خوبی نژادیان به عنوان اولین مدیر این اداره در دی ماه 95 منصوب شد.

یک تغییر در کمیته امداد(سال 94)

محمد محمدی مدیر کمیته امداد بهمئی در مهر94 ریاست را به حیدر خداپرست سپرد.

دو تغییر در بهزیستی(سال 94)

کریم‌داد مسلمی‌نیا، رئیس اداره بهزیستی در مهر 94 جای خود را به الهام خوب ن‍ژاد داد اما خانم خوب نژاد بعد از ۵۰ روز انتصاب استعفا داد و از آن تاریخ تاکنون ناصر مختاری ریاست این اداره را بر عهده دارد.

دو تغییر در اداره ورزش و جوانان(سال های 94و95)

ریاست اداره ورزش و جوانان در مهر 94 از بهمن خوبی به رحمان اکبری واگذار شد و ماه های پایانی سال 95 با استعفای رحمان اکبری، خانم عاطفه بیوکانی مدیر این اداره شد.

یک تغییر در اداره گاز(سال 94)

عادل امینی در 21شهریور 94 جای خود را به روح الله فتحی در اداره گاز شهرستان بهمئی داد.

یک تغییر در اداره منابع آب(سال 93)

محسن افروزی در فروردین 93 به عنوان رئیس اداره منابع آب شهرستان بهمئی منصوب و از خدمات حقگو رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

یک تغییر در اداره آبفای شهری(سال 93)

در مهر93 از رسول رحیمی به عنوان مدیر سابق اداره آبفای شهری لیکک تقدیر و بهرام مختاری به عنوان مدیر جدید این اداره به شورای اداری بهمئی معرفی شد.

یک تغییر در اداره صندوق کارآفرینی امید(سال 95)

عابدي كيش، رئيس پيشين صندوق مهر امام رضا( کارآفرینی امید) شهرستان بهمئي در فروردین 95 جای خود را به عرب پور داد و ولي جفتا رئيس پيشين آبفاي روستايي بهمئی در همین تاریخ مسئولیت را به زارع قلات داد.

یک تغییر در اداره جهاد کشاورزی(سال 93)

سیف اله بدرقه در آذر 93به جای عبداله قیصری به ریاست جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی منصوب شد.

یک تغییر در اداره فنی و حرفه ای(سال 94)

الله داد محمدی در مهرماه 94 جایگزین اکبر جشانزاده در فنی حرفه ای شهرستان بهمئی شد.

یک تغییر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی(سال 92)

عبدالمحمد نمازی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با تاسیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهر 92مدیر این اداره شد و مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد را به امین درخشان واگذار کرد.

اسفندیار اباب مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد برزین زاده رئیس اداره برق، سپهدار بوذرجمهری مدیر بنیاد مسکن، حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی مدیرانی بودند که از ابتدای دولت تدبیر و امید در سمت خود باقی ماندند./آوای ماغر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار