این ترحیم نمادین در پی تعطیلی کارخانه‌های ارج؛ ایستم، پارس الکتریک، روغن نباتی و کارخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و اعتراض به ناکارآمدی دولت از تولید داخلی و عدم استفاده از ظرفیت‌های کشور اعلام شد.
کد خبر: ۴۱۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 22 April 2017
این روزها فعالیت های سیاسی به اوج خود رسیده است و هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم ، تحرکات و برنامه های حمایتی و یا انتقادی خصوصا در بین دانشجویان زیادتر می شود.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج به یکی از مهمترین موضوعات اقتصادی روز واکنشی نمادین نشان داده و با برگزاری مراسم ترحیمی این موضوعات را برجسته نموده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ، با حضور تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مراسم ترحیم نمادین تولید ملی و اشتغال برگزار شد و دانشجویان با روشن کردن شمع یاد و خاطره تولید ملی را گرامی داشتند.
 
 مراسم ترحیمی عجیب در دانشگاه آزاد یاسوج! + تصاویر

این ترحیم نمادین در پی تعطیلی کارخانه‌های ارج؛ ایستم، پارس الکتریک، روغن نباتی و کارخانه‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و اعتراض به ناکارآمدی دولت از تولید داخلی و عدم استفاده از ظرفیت‌های کشور اعلام شد.

این حرکت نمادین توسط دانشجویان تلنگری در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، تعبیر و انجام شده است و گفته شده این اقدام برای دولت آینده این پیام را دارد که به شعار سال یعنی همان تولید ملی و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه کنند.
 
مراسم ترحیمی عجیب در دانشگاه آزاد یاسوج! + تصاویر 
 
مراسم ترحیمی عجیب در دانشگاه آزاد یاسوج! + تصاویر 
 
مراسم ترحیمی عجیب در دانشگاه آزاد یاسوج! + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار