مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش توانستیم برای 30 هنرمند معلول شغل ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 22 April 2017
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش توانستیم برای 30 هنرمند معلول شغل ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مجموعه تفریحی و رفاهی ویژه معلولان در آبشار یاسوج گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش توانستیم برای 30 هنرمند معلول مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشتغال ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای بازارچه صنایع دستی، کافی شاپ، سالن غذاخوری، پارک بازی کودکان، آلاچیق و سکوی نشیمن است، گفت: این مجتمع با مبلغ 2 میلیارد ریال توسط یکی از کارآفرینان صنایع دستی استان احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال سال 96 گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت بخش خصوصی چرخه اقتصاد در بخش صنایع دستی و گردشگری را در استان توسعه دهیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: میزان اشتغال‌زائی این مجموعه تفریحی و رفاهی 60 نفر است که 30 نفر از شاغلین معلول و بقیه افرادی هستند که توانایی انجام کارهای بیشتری را دارند.

باقری خاطرنشان کرد: معلولان در این مجموعه در غرفه‌های صنایع دستی، پخت غذاهای محلی و اجاره وسائل بازی به کودکان مشغول فعالیت هستند و تعداد 16 غرفه‌های صنایع دستی در این مجموعه وجود دارد که در این غرفه‌ها تولیدات صنایع دستی خود معلولان به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار