موسی خادمی با تأکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران نباید در زمینه برگزاری انتخابات منفعلانه برخورد کنند ادامه داد: هیچکس حق ندارد از تریبون عمومی به نفع هیچکدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تبلیغ کند.
کد خبر: ۴۱۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 24 April 2017
استفاده از تریبون عمومی و مناصب دولتی برای تبلیغ به نفع کاندیداها ممنوع و جرم است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،استاندار در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران و بخشداران با هدف هماهنگی امور مربوط به انتخابات برگزار شد گفت :باید تلاش شود مردم استان مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.
موسی خادمی با تأکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران نباید در زمینه برگزاری انتخابات منفعلانه برخورد کنند ادامه داد: هیچکس حق ندارد از تریبون عمومی به نفع هیچکدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تبلیغ کند.
خادمی افزود: فرمانداران و بخشداران در صورت مشاهده این موارد، به سرعت به ستاد انتخابات استان و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اطلاع رسانی کنند زیرا دلیلی برای سوء استفاده از جایگاه و منصب در راستای تبلیغ برای فردی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ممکن است در استان یا شهرستان ها حضور یابند، تأکید کرد: فرمانداران و بخشداران مطابق با دستورالعمل های موجود از همه کاندیداها استقبال و اقدامات لازم را در راستای تأمین امنیت آنان انجام دهند.
خادمی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران انتخابات را یک اقدام استانی بدانند و با نگاه فرابخشی و فراشهرستانی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در استان اقدام کنند زیرا مجموع عملکرد تک تک ما، انتخابات استان را رقم می زند و ضعف در یک بخش یا شهرستان به عنوان ضعف استان قلمداد می شود.
استاندار افزود: پس از مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شفافیت بیشتری در انتخابات ایجاد شده و پیچیدگی وظایف انتخابات کمتر شده است.
وی ادامه داد: به عنوان مجموعه ستاد انتخابات استان برگزار کننده انتخابات هستیم و وظیفه داریم انتخابات را امن، سالم و حداکثری برگزار کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عنوان بخشی از بدنه اجرایی دولت می بایست خدمات اجرایی را بازگو کرده و اجازه ندهیم خدمات دولت زیر سوال برود.
وی، تأکید کرد: باید تلاش کنیم مردم استان بالاترین مشارکت را داشته باشند زیرا مشارکت بالای آنان در آینده استان نیز مؤثر است.
استاندار، نتیجه آرای مردم را به نوعی ارزیابی عملکرد دولت در همه سطوح دانست و گفت: حاصل و نتیجه انتخابات ارزیابی عملکرد دولت است که ما هم از آن سهم داریم.
خادمی به الکترونیکی شدن انتخابات در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی در راستای اجرای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تمام الکترونیکی در استان ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه مردم با پدیده های الکترونیکی آشنا هستند تأکید کرد: با تهیه فیلم و انیمیشن آموزشی و پخش از شبکه استانی و همچنین مانورهای انتخاباتی، به مردم آموزش های لازم در راستای حضور در انتخابات به صورت الکترونیکی داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار