غلام رضا تاجگردون که تا چند سال قبل متهم به ، دوگانگی مواضع در مرکز و استان معروف بود ، از مدتی قبل صراحت در حمایت از دولت را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۴۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 25 April 2017
برخی سیاسیون و خصوصا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، معمولا بهترین راه در مواجهه با دولت ها را تعامل می دانند و سعی می کنند ، فارغ از مسائل و جناح بندی های سیاسی ، دولت در راس را حمایت یا در صورت برآورده نشدن انتظارات حوزه ی انتخابیه ، به لابی گری برای تحت فشار قرار دادن دولتی ها بپردازند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون که تا چند سال قبل متهم به ، دوگانگی مواضع در مرکز و استان معروف بود ، از مدتی قبل صراحت در حمایت از دولت را در دستور کار خود قرار داده است.
تاجگردون در جدیدترین پست اینستاگرامی خود یکی از اقدامات انجام گرفته در حوزه ی انتخابیه خود را برای نشان دادن خدمات دولت منتشر کرده است .
تاجگردون در این پست اینستاگرامی طرح تقاطع غیر هم سطح ورودی شهر باشت را به تصویر کشیده و در زیر این تصویر نوشته است : طرح تقاطع غير هم سطح ورودي باشت در اين دولت كلنك خورد و در اين دولت به بهره برداري رسيد. از طرف مردم از همكاران دولتي ، پيمانكار و مردم شريف روستاي كته كه همكاري خوب داشتند تشكر ميكنم.
 
تبلیغ برای دولت به شیوه تاجگردون + تصویر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
وقتی برنانه وبودجه دست خودش باشه ودولت هم ضعیف وسایر نمایندگان استان هم ضعیف باشن همه کار میتونه بکنه باید...
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
تا بترکن مخالف های دولت.... درود بر تاجگردون
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
تا بترکن مخالف های دولت.... درود بر تاجگردون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار