کد خبر: ۴۱۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 26 April 2017
28 طرح اشتغال زایی با اعتبار دو میلیارد و 390 میلیون ریال برای مددجویان و نیازمندان استان در سال گذشته از محل اعتبارات بانک سپه اجرایی شده است.
مدیرکل و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی وضعیت عملکردی بانک سپه با مدیر عامل بانک سپه دیدار کردند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حمیدرضا رحیمی نیا معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تشکر از همکاری های بانک سپه با کمیته امداد، گفت: بانک سپه جزو بانکهایی است که روابط خوبی با کمیته امداد دارد و به واسطه حمایت های این بانک بخشی از مشکلات و نیازمندی های محرومان تحت حمایت رفع می شود.
وی آمار خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان را بیش از 14درصد عنوان و اظهار کرد: علاوه بر اینها درصدی هم پشت نوبت هستند و ما باید در قالب پرداخت تسهیلات از این خانواده ها حمایت کنیم.


رحیمی نیا افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و بحث تولید و اشتغال در سال جاری رسالت و مسئولیت ما بیشتر شده و تلاش ما این است که با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تعدادی از خانواده ها را خودکفا کرده و از حمایت امداد خارج کنیم.
وی سهم اعتبارات اختصاص یافته به بانک سپه از محل تبصره بودجه و سفر ریاست جمهوری را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 184 پرونده به بانک ارسال شد که 28 پرونده با اعتبار دو میلیارد و 390 میلیون ریال پرداخت شده و 156 پرونده باقی مانده است.
رحیمی نیا در پایان خواهان همکاری بانک درخصوص پرداخت تسهیلات پرونده های باقی مانده شد.
فاضل کاویانی مدیرعامل بانک سپه در این دیدار، ضمن ابراز رضایتمندی از اهداف و برنامه های کمیته امداد، گفت: خدمت به بندگان خدا عبادت است و رسالت ما این است که در سیستم بانکداری بتوانیم از اقشار نیازمند حمایت کنیم.
وی از سیاست خودکفا شدن مددجویان کمیته امداد و خروج از چرخه حمایتی استقبال و بر ادامه روند همکاری این بانک با کمیته امداد تأکید و برای پرداخت تسهیلات باقی مانده مددجویان قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار