رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان شایسته‌ای در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال تاکنون داشته‌ایم و در جدیدترین موفقیت‌ها تعدادی از بازیکنان هم‌استانی به تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 26 April 2017
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت سه بازیکن جوان فوتسالیست هم‌استانی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند.

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های دختران استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال گفت: این دختران توانسته‌اند بیشترین سهمیه حضور در تیم‌های ملی را به خود اختصاص دهند.

این مسؤول گفت: نمایندگان شایسته‌ای در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال تاکنون داشته‌ایم و در جدیدترین موفقیت‌ها تعدادی از بازیکنان هم‌استانی به تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند.

وی در ادامه افزود: بر اساس دعوت‌نامه رسمی فدراسیون فوتبال و با دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان خانم‌ها مهدیه محمودی‌نیا، فاطمه جاویدان و رعنا جانی‌نژاد به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

موسوی گفت: این اردو از تاریخ ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد و بازیکنان هم‌استانی باید خود را به مربیان تیم ملی فوتسال معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار