تاکنون سامانه پایش تصویری "تقاطع چمران"، "میدان شهدا"، "میدان انقلاب"، "میدان جهاد"، "میدان هفت تیر"، "بلوار مطهری"، "میدان امام حسین(ع)"، "خیابان طالقانی" و "خیابان جمهوری" شهر یاسوج را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 08 May 2017
رئیس پلیس راهور شهرستان بویراحمد گفت: سامانه پایش تصویری در شهر یاسوج راه اندازی شد.

سرگرد سید محسن حسینی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این سامانه در استان دارای 30 دستگاه دوربین است که تاکنون 13 دستگاه از آنها فعال شده است.

وی بیان کرد: تاکنون سامانه پایش تصویری "تقاطع چمران"، "میدان شهدا"، "میدان انقلاب"، "میدان جهاد"، "میدان هفت تیر"، "بلوار مطهری"، "میدان امام حسین(ع)"، "خیابان طالقانی" و "خیابان جمهوری" شهر یاسوج را پوشش می‌دهد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: توقف دوبله، توقف در حریم تقاطع و میادین، سد معبر، عبور از چراغ قرمز، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده، دور زدن ممنوع و حرکات خلاف جهت توسط این سامانه ثبت و اعمال تخلف می شود.

سرگرد حسینی راد تصریح کرد: هم اکنون این تخلفات با بی سیم و سپس به صورت حضوری به مالکان خودرو ابلاغ می شوند که در آینده 24ساعت بعد از ثبت تخلف به صورت پیامک به مالکان ابلاغ خواهد شد. به کسانی که در زمینه ثبت تخلف خود اعتراض داشته باشند، محل و نوع تخلف اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار