اگر امانت را به کسی دادیم او به دشمن و سارقان جامعه اعتماد کرد این امانت به تاراج خواهد رفت.
کد خبر: ۴۲۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،سید عبدالصفا نجاتی امروز در مراسم افتتاح ستاد بانوان «حجت‌الاسلام رئیسی» در دهدشت انقلاب اسلامی ایران را پرثمرترین شجره دانست و اظهار داشت: قران می‌فرماید مدیرت این نظام قرآنی به کسی داده شود جنبه‌های مختلف امانتداری را به جای آورد.

نجاتی تصریح کرد: امانت را باید به کسی بسپاریم که امروز می‌گوید می‌توانیم در مقابل استکبار جهانی حقمان را بگیریم.

وی با بیان اینکه اگر مدیریت جامعه اسلامی اوباما را مؤدب و زجر کشیده‌های انقلاب را افراطی‌گری و خشونت طلب معرفی کرد نمی‌تواند مجدداً امانتدار شود،گفت: اگر امانت را به کسی دادیم او به دشمن و سارقان جامعه اعتماد کرد این امانت به تاراج خواهد رفت.

وی افزود: امانتداری که رازهای طرفین و تعالی دفاعی نظام اسلامی را به ریشخند می‌گیرد و می‌گوید اینها شهرک‌های موشکی عامل تخریح دشمن در تخریب برجام هستند آیا امانتدار است؟

نجاتی ادامه داد: امانت باید به کسی سپرده شود که همواره مواظب باشد راهزن به این امانت تخطی نکند.

وی با بیان اینکه دشمن در دل برخی شخصیت‌ها نفوذ کرده و این شخصیت‌ها به مرور زمان بال و پر پیدا می‌کنند گفت: اینها اشرافی می‌شوند و با پول رأی مردم را می‌خرند و مدیر جامعه اسلامی می‌شوند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه کسی که می‌گوید قدرت و اراده‌های جنگی سیاسی،اقتصادی،امنیتی،فرهنگی و..دست رقیب است، ما نمی‌توانیم، باید التماس کنیم و با چانه‌زنی و پادرمیانی به دست آوریم آیا شایسته امانتداری است؟،خاطرنشان کرد: مگر اینها به آیه «لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ» معتقد نیستند،اگر نیستند این قران همان قرآنی است که در مقابل قران ناطق حتی انقلابی و جبهه رفته جنگ صفین در مقابل امام معصوم قد علم کردند.

نجاتی تصریح کرد: امروز مدلی که بر گرده مستضعفان و انقلابی‌ها فشار می‌آورد مدل طلحه و زبیری است که در جاهای مختلف نظام ما حاکم است چون منصب به همان گروه است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قران که می‌فرماید امانت را به کسی که امانتدار است و ضعیف‌النفس نیست بسپارید گفت: امانتدار کسی است که صدای سکه‌ها و زرها او را نفریبد و خدعه‌ها و نیرنگ‌ها او را به جبهه مقابل حرکت ندهد.

نجاتی با بیان اینکه دیپلماسی عشوه‌گری نمی‌تواند راه شهید شهریاری،همت،رئیسعلی دلواری و دیگر شهدایی که خود را به کانال‌ها زدند تا پیام امام روی زمین نماند،را ادامه دهد،گفت: این چه دیپلماسی است که مداوم متبسم است؟

وی افزود: مدیریت را به دست چنین افرادی نباید سپرد چون ممکن است قران را روزی بر سر نیزه کنند.

نجاتی با بیان اینکه مدیر جامعه اسلامی باید شجاع باشد گفت: اگر نگاه سازشکارانه دولت موقت استمرار پیدا می‌کرد ما سرنوشتی کمتر از فلسطین نداشتیم.

وی با بیان اینکه امام آمد و کلیت قران را در نظر گرفت،جامعیت و جاودانگی امام را در باور محکم و قوی،ضمیری امیدوار و آگاه به فضل خدا دانست و افزود: امانت را دست کسی بسپارید که به قهرمانان و اسطوره‌های جامعه دینی افتخار کند.

نجاتی با بیان اینکه آیا اسطوره‌های ما شجریان،فرهادی،مهاجرانی‌اند تصریح کرد: قهرمانان هر جامعه کسانی هستند که اگر سال‌ها از فقدان جسمی‌شان بگذرد اما نام و پیام و تأثیرگزاری ان‌ها در جامعه وجود دارد.

وی با تأکید بر دوری از مدیری که قهرمان انسان‌ساز را تقبیح می‌کند،افزود:می‌خواهند بگویند اگر برجام ثمر نداد مقصر رزمایش موشکی و نروهای مسلح است! اینها بدانند با همان دیپلماسی عشوه‌گری که رفتند به پشتوانه همین بچه‌ها داشتند چانه‌زنی می‌کردند.

نجاتی تأکید کرد: خدا می‌فرماید امانت را دست اینها نسپاریم چون تخطی می‌کنند،حکومت را دست سارقان می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی ما را به سرقت بردند،خاطرنشان کرد: چهار سال این نسخه نجات‌بخش را اگر به حاشیه نمی‌بردند بخشی از مشکلات ما حل می‌شد.

وی با اشاره به دوگانگی در شعار و عمل مسؤولان گفت: امروز با دوگانگی در شعار و عمل و اشرافی‌گری نمی‌توان بر جامعه اسلامی مدیریت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار