کد خبر: ۴۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 08 May 2017
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت یازدهم حدود 2 میلیون مترمربع از راه‌های روستایی استان آسفالت شد که یک میلیون و 600 هزار متر از این میزان مربوط به قیر رایگان بود .

به گزارش ایسنا، پژمان نیک اقبالی در "همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، با اشاره به خدمات دولت به جامعه روستایی استان افزود: با مشارکت استانداری، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی تعداد 85 خانه بهداشت در مدت زمان 6 ماه در مناطق روستایی استان احداث شد .

وی از انعقاد تفاهم نامه‌ای با بنیاد برکت به ارزش 322 میلیارد تومان با محوریت توجه به روستاهای استان در مناطق محروم دیشموک، لوداب و سادات محمودی خبر داد و بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تفاهم نامه‌های متعددی برای رفع مشکلات جامعه روستایی تاکنون در استان منعقد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که، اکنون 60 درصد از جامعه روستایی استان از نعمت آب بهداشتی سالم برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: 1150 روستای استان به آب بهداشتی سالم دسترسی دارند و آب 472 روستا از طریق مجتمع‌های آبرسانی تامین می‌شود.

نیک اقبالی اضافه کرد: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار این استان از نعمت برق برخوردار هستند و در بیش از 570 روستا عملیات گازرسانی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار