با امضای تفاهم نامه بین دو نهاد :
شهردار یاسوج : درحوزه خدمات شهری مدارس و دانش آموزان می توانند به کمک شهرداریها آمده و در کاهش معضلات اجتماعی این نهاد مردمی را یاری کنند.
کد خبر: ۴۲۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 09 May 2017
شهردار یاسوج از امضاء تفاهم نامه همکاری بین این نهادو مدیریت آموزش وپرورش بویراحمد خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ مهندس محمد علی جاوید روز سه شنبه درجمع معلمان دبستان صدیقه کبری (س) یاسوج افزود : استفاده از ظرفیت های آموزش وپرورش در ارتقاء شاخص های شهری وتوسعه فرهنگ شهروندی از جمله اهداف راهبردی این تفاهم نامه است .
وی با اشاره به اینکه معلمان با عشق و علاقه شغل انبیاء را انتخاب کردند گفت : معتقدیم از ظرفیت آموزش و پرورش در ارتقاء شاخص های فرهنگ شهری غفلت شده است .
 
مدارس و دانش آموزان بویراحمد به کمک شهرداری می آیند + تصاویر 

وی افزود : درحوزه خدمات شهری مدارس و دانش آموزان می توانند به کمک شهرداریها آمده و در کاهش معضلات اجتماعی این نهاد مردمی را یاری کنند.
شهرداریاسوج منابع انسانی را بهترین ظرفیت برای توسعه همگون شهری برشمرد وتصریح کرد : درحوزه خدمات شهری بنا داریم در راستای ارتقاء فرهنگ شهروندی گام های مشترکی برداریم .
وی اظهار داشت : طرح های مشترکی از جمله جشنواره خوارزمی ، تجلیل از رتبه های زیر صد کنکور سراسری و پرسش مهر شهردارکه توسط شهرداری وهمکاری آموزش و پرورش اجرا شده موفقیت آمیز بوده است .
وی اظهار داشت : معلمان نقش مهمی در آموزش و پرورش وهدایت جامعه برعهده دارند و معلمان آینده سازان مملکت را تربیت می کنند.
 
نگاه خوب مدیران شهرداری به حوزه ی آموزش و پرورش
رییس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد هم گفت : توسعه شهری یاسوج مدیون نیروی انسانی توانمند ،کارشناس ، متخصص و آینده نگر است .
هاشمی افزود : امروز نگاه خوبی از سوی مدیران شهری یاسوج به حوزه آموزش وپرورش شده که برکاتی برای شهر یاسوج داشته است .
وی اظهار داشت : نگاه زیبا وخوب مدیران شهری به مسایل حوزه زیرساختی باعث تغییر وتحول در حوزه شهری یاسوج شده است .
وی بیان کرد : مدیران شهری آموزش وپرورش را محورتوسعه دانسته و این نگرش به الگویی تبدیل شده است .
هاشمی تصریح کرد : شهرداری یاسوج عضو فعال وموفق شورای آموزش و پرورش شهرستان بوده که توانسته با همراهی و طرح ایده نهاد تربیتی آموزش را یاری نماید .
وی المان معلم را هدیه شهردار به آموزش و پرورش معرفی کرد و افزود : این آثار خلاقانه نشان از توجه مدیران شهری به جامعه معلمان دارد .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار