با انتصاب جدید در ستاد مرکزی قالیباف ، یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان دومین عضو این استان در جمع اعضای مرکزی مدیریت ستاد وی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 09 May 2017
با انتصاب جدید در ستاد مرکزی قالیباف ، یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان دومین عضو این استان در جمع اعضای مرکزی مدیریت ستاد وی قرار گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر از فعالان اصولگرای استان و نامزد ورود به مجلس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد ، به عنوان عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف منصوب شد.
این در حالی است که اوایل هفته هم یکی دیگر از سیاسیون این استان به عضویت ستاد مردمی دکتر قالیباف منصوب شده بود.بر اساس حکم صادره ،حجت الاسلام سید نوراله موسوی نیا از چهره های نزدیک به قالیباف توسط مجتبی عبداللهی رییس ستاد حامیان مردمی دولت مردم به عنوان دبیر کمیته روحانیون ستاد دکتر قالیباف منصوب شده بود.
 
حضور پررنگ کهگیلویه و بویراحمدی ها در ستاد مرکزی قالیباف / روشنفکر هم حکم گرفت 
 
در دومین حکم انتصابی کهگیلویه و بویراحمدی ها مهدی روشنفکر به عنوان عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی دکتر قالیباف منصوب شد.
مهدی روشنفکر در گفتگو با تسنیم ضمن تایید این خبر گفت : دکتر قالیباف فردی مومن، متعهد، کاربلد و انقلابی بوده که عملکرد آن در پلیس، شهرداری تهران و …بیانگر فردی با مدیریت سیستمی و جهادی، فراتر از مرزبندی‌های جناحی و گروهی بوده و متعلق به تمام مردم دین باور و ولایتمدار ایران عزیز است.

روشنفکر تصریح کرد: ضروری است تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای حضور پرشور و شعور مردم به عنوان یکی از دغدغه‌های همیشگی مقام معظم رهبری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.
 
 حضور پررنگ کهگیلویه و بویراحمدی ها در ستاد مرکزی قالیباف / روشنفکر هم حکم گرفت

وی با تاکید بر اینکه برای همه سلایق احترام قائل است افزود: استفاده ابزاری از مردم در ستادهای انتخاباتی جریان رقیب مردود بوده و انتظار می‌رود مردم با حساسیت بیشتری به ستاد نامزدهای انتخاباتی توجه کنند زیرا برخی دنبال رسیدن به اهداف خاص خود هستند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: ضروری است مردم دین باور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت به گونه‌عمل کنند که بعد از اتمام رقابت، رفاقت برای توسعه همه جانبه استان آغاز شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
از اینکه عضو شورای راهبردی قالیباف شدین بسیار خوشحال شدیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار