شاید به بعضیها در گذشته کلاه نمدی رسیده که دوباره به دنبال نمد آمدند و نمیدانند ثروت باباطاهر یک نمدش بود که گفت (( منم و این نمدم، روز حساب جز حساب نمدم حساب دیگر نمدم))!
کد خبر: ۴۲۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷ 10 May 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
نمد خیس حملش سخت است!
من به همه کاندیداهای شورای شهر حرمت میگذارم و برای شخصیت حقیقی همه آنها ارزش و احترام قایلم و با بیشتر این عزیزان رابطه دوستی دارم اما نمیتوانم شهرم را به جای عقل به احساس بدهم ، برای شهرم دلم بیشتر میسوزد ، مردم دیارم را بیش از رفاقت میخواهم، رفاقت با مردم را بیش از رفاقت با دوستان دوست دارم، و البته برای رٱی و نظر خودم ارزشی بیش از عاطفه و احساس و رفاقت قایلم، رٱی خودم را به عقلانیت و منطق میدهم نه به احساس و عاطفه !! جایگاه دوستی من با افراد بعد از قوه انتخابم قرار دارد، نمیتوانم سرنوشت شهرم را به کسی بدهم که نمیتواند از برنامه درآمد زایی برای شهرم چند کلمه حرف بزند ! کلید شهرم را به کسی نمیدهم که فقط بخاطر عقب نماندن از دیگران به میدان رقابت انتخابات آمده نه برای خدمت که میگوید من از فلانی کمتر نیستم چون او آمده من هم آمدم ! آینده شهرم را که فرزندانم قرار است در آن زندگی کنند به کسی نمیدهم که تخصص او قهرمانی در ورزش بوده ، هر چند قهرمانان مایه مباهاتند اما ما برای مدیریت شهرمان برنامه و جرٱت و جربزه و جنم میخواهیم نه مدال ورزشی ! کسی که به جای داشتن برنامه، از داشتن طایفه حرف میزند کیست و از مردم چه میخواهد؟ ما برای داشتن شهری زیبا فریادی رسا و مردانه میخواهیم که با شجاعت درد مردم را صدا بزند نه اینکه صدایش قشنگ باشد صدای قشنگ به کار مردم نیاید، صدای قشنگ را با سی دی میشنویم شهر ما به صدای رسا نیاز دارد نه صدای قشنگ!!  به کسی رٱی میدهیم که قلم که از خون شهدا برتر است در دستش باشد که سوز دل را ساز کند نه ساز را کوک !  صندلی پارلمان شهرمان را به کسی نمیدهیم که اطلاع ندارد که ریشه همه مشکلات شهرمان ناشی از نداشتن اقتدار است نه اعتبار ! چون اگر اقتدار باشد اعتبار هم خواهد آمد،،،
سرنوشت شهرم را به مداح نمیدهم ، هر چند مدح اولیا افتخار ماست اما مشکل شهرما در مداحی و سینه زنی و گریه نیست ، شورا جای سینه زدن نیست جای چانه زدن است جای گل افتادن نیست جای گل کاشتن است ، آنچنان آفت زده نشدیم که سرنوشت دیارمان را به کسی بسپاریم که تخصصش شوخی و خنده و طنازی است، مدیریت شهر ما به جدیت نیاز دارد و زندگی پر چاله مردم به تعقل نیاز دارد نه تبسم، کار ما از شوخی و طنز و کمدی گذشته و زندگی پر آشوب مردم به کارگردانی نیاز دارد که سناریوی تراژدی و درام دیار ما را داستان نویسی کند، چرخیدن چرخ شهرما جدیت و مدیریت میخواهد نه طنزپردازی!
کسی که نمیداند راه درآمد زایی چیست چه سوغاتی از دیار تخیلاتش برای ما آورده ؟ کسی که نمیداند راه وصول عوارض از مردم چیست نماینده شورا شود چه گلی میخواهد در باغ آفت زده شهر ما بکارد؟ کسی که نمیداند ریشه همه بدبختیهای این شهر مدیریت ضعیف و بی برنامه بودن مدیران است شاید میخواهد از نمد شورا کلاهی برای خویش بدوزد ، و شاید شنیده که احتمالا شورا مزه دارد، و شاید به بعضیها در گذشته کلاه نمدی رسیده که دوباره به دنبال نمد آمدند و نمیدانند ثروت باباطاهر یک نمدش بود که گفت (( منم و این نمدم، روز حساب جز حساب نمدم حساب دیگر نمدم)) حال بعضیها برای نمد از بیت المال آمدند و نمیدانند نمدی که خیس شود حملش بسی مشکل است و این نمد از خون ملت خیس است حملش کمرها را خم میکند.
سید ایمان تقوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار