سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله کالای قاچاق را از محور مواصلاتی یاسوج - لردگان به استان‌‎های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 10 May 2017
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور یاسوج - لردگان خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا، سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله کالای قاچاق را از محور مواصلاتی یاسوج - لردگان به استان‌‎های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی در محور یاسوج – لردگان محدوده "پل قرح" یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، چهار هزار و 380 قلم انواع مواد خوراکی که در خودرو جاساز شده بود کشف شد؛ بنا به نظر کارشناسان ازرش ریالی این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار غلامزاده با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار