وی خطاب به روحانی تصریح کرد: چرا باید زن برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و وقتی که از حساب ۱۰ میلیارد تومانی این رمال سوال می شود می گوید از همسر فلانی گرفته ام!
کد خبر: ۴۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 10 May 2017
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی چرا باید زن برادر شما در منزل یک رمال که وصل به سرویس های جاسوسی بیگانه است دستگیر شود!؟

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در سایه تبلیغات انتخاباتی نباید کارهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی که در سایه ایثار شهداء و ایثارگران و مسئولان کشور در ادوار مختلف انجام شده، گم شود و مراقب باشیم که حواس مردم از آن خدمات منحرف نشود.

وی تأکید کرد: نسبت به آن چیزی که بوده ایم، مسیر محیرالعقولی طی کرده ایم و نسبت به آنچه که باید در طراز انقلاب اسلامی باشیم، فاصله طولانی پیش رو داریم که باید با وحدت پیش برویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر رعایت منافع و امنیت ملی در انتخابات گفت: همه می دانیم که از اول انتخاب تا امروز، اهل سنت عزیز ما، دل در گرو ارزش های دینی و ولایت و انقلاب داشته اند و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و کشور کرده اند.

ذوالنور خطاب به حسن روحانی گفت: نباید با یک سری موهومات، وحدتی را که امام (ره) بر روی آن سرمایه گذاری کردند و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، برای جلب چند رأی خراب کنیم.

وی خطاب به روحانی ادامه داد: چه کسی اعتراف کرد که چرا فرماندار زن اهل سنت منصوب کردید؟ چرا با ساختن موهومات، امنیت ملی و وحدت کشور را که نظام سلطه نیز می خواهد آن را از بین ببرد خدشه دار می کنید!؟

نماینده مردم قم در مجلس افزود: آقای روحانی! اعدام هایی که حکم خدا بوده، زیر سوال می برید؛ حافظه مردم فراموش نکرده که در مجلس می گفتید این ها را بیاورید در ملأعام و در نمازجمعه ها اعلام کنید؛

ذوالنور اظهار داشت: هر کسی که کودن سیاسی هم باشد می داند که توان دفاعی و نظامی، پشتوانه دیپلماسی است؛ چرا زمانی که مانور ارتش در خلال مذاکرات در خلیج فارس در جریان بود در رسانه ها گفتید که برخی ها فکر می کنند که هرچقدر برد موشک ها بیشتر باشد، امنیت ملی هم بیشتر است!؟ نمایش شهرهای موشکی زیرزمینی برای از بین بردن برجام نبود؛ برای محو گراهایی بود که به دشمن داده شد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مورد ماهواره برای جلب آراء برخی ها تصریح کرد: حافظه مردم و مذاکرات مجلس فراموش نکرده است که در مجلس چهارم در هنگام نایب رئیسی شما، قانون ماهواره تصویب شد. فکر کردید مردم این را نمی دانند!؟

تحریم ۲۴۱ شرکت و شخص حقیقی و حقوقی تا ۷ سال دیگر باقی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه برجام یک سند ملی است و کسی نمی تواند آن را به هم بزند، خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: وقتی که می گویید همه تحریم های هسته ای از بین رفته، شما را به متن برجام ارجاع می دهم که تصریح می کند که از روز اول اجرای برجام، تحریم ۲۴۱ شرکت و شخصیت حقیقی و حقوقی که بسیاری از دانشگاه های ما را نیز در بر می گیرد، به مدت ۷ سال باقی خواهد ماند.

ذوالنور گفت: امروز چرا عدم رفع تحریم های بانکی را گردن نرم افزار می اندازید؛ آن هم زمانی که با بانک های درپیتی دنیا می توانیم کار کنیم؛ آدرس اشتباه به مردم ندهید!

وی خطاب به روحانی تصریح کرد: چرا باید زن برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و وقتی که از حساب ۱۰ میلیارد تومانی این رمال سوال می شود می گوید از همسر فلانی گرفته ام! و وقتی هم که دستگیر می شود استاندار و دبیر شورای عالی امنیت ملی اجازه نمی دهند که مراحل قانونی جز چند ساعت طی شود آن هم در مورد کسی که در کنار یک رمال وصل به سرویس های جاسوسی دستگیر شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به روحانی تأکید کرد: حقوق شهروندی، شکم مردم است که گرسنه است نه آدرس های عوضی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار