در جهت حمایت از محرومین صورت گرفت:
مصطفی حجه فروش مدیرعامل موسسه خیریه عترت معصومین اصفهان در این دیدار گفت : موسسه عترت معصومین با هدف حمایت از سادات یتیم استانهای اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 10 May 2017
میزان مساعدت موسسات خیریه به کمیته امداد در سال گذشته دو میلیارد و 300 میلیون ریال بوده که در این زمینه موسسه خیریه عترت معصومین 185 میلیون و 485 هزار ریال به نیازمندان این نهاد کمک کرده است.
مدیرکل و معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل موسسه خیریه عترت معصومین اصفهان درخصوص تعاملات فی مابین دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: این موسسه با هدف فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانایی‌ سادات یتیم و ارایه خدمات رفاهی، فرهنگی، بهداشتی و رفع نیازهای ضروری آنها از جمله فراهم کردن امکان ازدواج نیازمندان ایجاد شده است.
وی با یادآوری اینکه مدت 50 سال است که در امور خیر فعالیت داریم و باعث افتخار است که بتوانیم با همکاری کمیته امداد در مناطق محروم کشور خدماتی ارائه دهیم، تصریح کرد: نتیجه همکاری کمیته امداد و موسسات خیریه ، ساماندهی خدمت رسانی و و ارائه خدمات مطلوب تر به محرومان و نیازمندان است.
حجه فروش با اشاره به اینکه 200 موسسه خیریه در اصفهان فعالیت دارند، افزود: این موسسات در زمینه های مختلف از جمله جهیزیه، ایتام و بیماریها خدمات خود را ارائه می دهند و در سایر استانها نیز گامهایی درخصوص تأسیس موسسات خیریه برداشته ایم.
وی با بیان اینکه یکی از خدمات مهم این موسسه آموزش پیشگیری از بیماری ها و تنظیم خانواده است، گفت: موسسه در سایر موارد از جمله حقوقی، مهاجرت، حاشیه نشینی نیز خدماتی انجام می دهد که جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر بوده است.
مدیرعامل موسسه خیریه عترت معصومین(ع) به تعامل موسسه با کمیته امداد اشاره و بیان کرد: کمیته امداد با این حجم محرومیت ها و تقاضا برای خدمات رسانی، به تنهایی نمی تواند پاسخگو باشد و باید سایر دستگاهها و موسسات خیریه در این زمینه با این نهاد همکاری کنند.
حجه فروش ضمن ابراز خرسندی از همراهی این موسسه با کمیته امداد در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد باید برای بهبود وضعیت ازدواج و تنظیم خانواده آموزش های قبل از ازدواج برای نیازمندان برگزار شود.
وی برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی سالیانه برای ایتام سید را از دیگر برنامه های این موسسه برشمرد و درخصوص فراهم کردن زمینه آشنایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با موسسات خیریه کمک به بیماری ها، اعلام آمادگی کرد.
 
تعامل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با موسسه خیرین عترت معصومین اصفهان 

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری موسسات خیریه در خصوص رسیدگی به امور محرومان، به نیازمندی های کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: 900 بیمار صعب العلاج و خاص، 6هزار یتیم، دو هزار و 500 کودک زیر پنج سال، هشت هزار خانوار روستایی و شهری فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب مهمترین نیازمندی های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.
محبی با بیان اینکه با تعامل با موسسات خیریه می توان قدمهای گسترده تری در خصوص کمک به نیازمندان برداشت، اظهار کرد: میزان مساعدت موسسات خیریه به کمیته امداد در سال گذشته دو میلیارد و 300 میلیون ریال بوده که در این زمینه موسسه خیریه عترت معصومین 185 میلیون و 485 هزار ریال به نیازمندان این نهاد کمک کرده است.
وی با اشاره به اینکه 13 موسسه خیریه با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همکاری دارند، خواهان همکاری بیش از پیش موسسات خیریه با کمیته امداد استان شد.
شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان این دیدار با مدیرکل کمیته امداد اصفهان دیدار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار