نگرانی تاجگردون و اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات
در حالی که در مناظره دوم مجری مطرح صدا و سیما به جانبداری آشکار از حسن روحانی متهم شد و کار به شکایت قالیباف از مجری کشید، اما اصلاح طلبان هم به شدت نسبت به اقدامات صدا و سیما منتقد هستند و سیاست کلی این نهاد را حمایت از اصولگرایان می دانند.
کد خبر: ۴۲۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 10 May 2017
صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران همواره در مورد مسائل سیاسی مورد نقد طرفین سیاسی در منازعات این حوزه بوده و هست. از آن جایی که صدا وسیما سیاست خود را بر حفظ آرامش در جامعه و رعایت منافع ملی در تهیه و تولید خبر و گزارش ، استوار کرده است معمولا در منازعات و رقابت های سیاسی به جانبداری از یک گروه متهم می شود.
در حالی که در مناظره دوم مجری مطرح صدا و سیما به جانبداری آشکار از حسن روحانی متهم شد و کار به شکایت قالیباف از مجری کشید، اما اصلاح طلبان هم به شدت نسبت به اقدامات صدا و سیما منتقد هستند و سیاست کلی این نهاد را حمایت از اصولگرایان می دانند.
نگرانی از عملکرد صدا وسیما
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون از اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی از ابراز نگرانی اعضای این هیات نسبت به عملکرد صدا و سیما در ایام تبلیغات انتخاباتی خبر داد.
غلامرضا تاجگردون ، اظهار کرد: مجموع عملکرد صدا و سیما در ایام تبلیغات انتخاباتی رفتار مناسبی را نشان نمی دهد. وی معتقد است همه فعالیت‌های صد او سیما محدود به مناظره تلویزیونی نیست، بلکه باید به کل این برنامه‌ها توجه کرد.
تاجگردون خاطرنشان کرد: اکثریت اعضای هیات اجرایی انتخابات نسبت به عملکرد صدا و سیما ابراز نگرانی کرده‌اند، اگرچه قانون در این زمینه قدری ابهام دارد و انتظار برخورد مناسب در کوتاه مدت را نداریم.
نماینده مردم گچساران در مجلس در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه پوشش خبرهای رئیس جمهور در سقف زمانی پیش بینی شده انجام می شود، افزود: چند روز است پوشش فعالیت های رئیس جمهور را به شکل جداگانه نداریم البته اگر  وزرا افتتاحی دارند باید نشان داده شود که این کار انجام نمی شود. در واقع می توان پوشش فعالیت های دولت را داشت.
صدا وسیما از روحانی حمایت می کند
از طرف دیگر اصولگرایان هم مدتی است معترضند که صدا وسیما ، از از رئیس جمهور حمایت می کند! در آخرین مورد این اعتراضات موضوع جانبداری هدفمند از روحانی در مناظرات تلویزیونی مطرح شد ضمن اینکه سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت طی بیانیه ای نسبت به جانبداری صدا و سیما از حسن روحانی به شدت اعتراض کرده بود و خواستار شد که رسانه ملی از ظلم آشکار به دیگر کاندیداها دست بردارد.
 رضا نجابت ضمن انتقاد از بی عدالتی رسانه ملی در جریان تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: هر چند که به فشارها و اعمال نفوذ صاحبان قدرت و البته مشکلات مالی صدا و سیما واقف هستیم، اما اعتماد افکار عمومی به رسانه ملی سرمایه کوچکی نیست که به راحتی بتوان آن را در این مقطع حساس از دست داد.
نجابت در پایان خطاب به ریاست صدا و سیما یادآور شده بود : کسانی که امروز به سوء استفاده از آنتن صدا و سیما روی آورده اند همان هایی هستند که پیش از این از منتقدین جدی عملکرد آن مجموعه بودند. لذا توصیه اکید می کنیم که رسانه ملی از جانبداری روحانی، جهانگیری  و ظلم به کاندیداهای دیگر دست بردارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حال این سئوال مطرح است که به واقع صدا و سیما مستقل عمل می کند یا با توجه به شرایط از جناح های مختلف حمایت می کند و یا اینکه جناح های سیاسی دوست دارند صدا و سیما را انحصاری کنند که از عملکرد آن گلایه دارند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار