بخشدار سرفاریاب خبر داد:
غلامحسن اتش سودا : اعضای شعب باید دارای توانایی جسمی کافی، عدم رابطه خویشاوندی درجه یک سببی و نسبی با نامزدها، قانون مدار، امانت دار و بی‌طرف باشند.
کد خبر: ۴۲۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 10 May 2017
اعضای هیأت اجرای و نظارت، اعضای شعب اخذ رأی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در بخش سرفاریاب مشخص شدند.‌

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامحسن اتش سودا با تأکید بر دقت در انتخاب اعضای شعب اخذ رأی جهت حفظ بی طرفی و پرهیز از هرگونه فعالیت له یا علیه شخص و گروه خاص افزود : اعضای شعب باید دارای توانایی جسمی کافی، عدم رابطه خویشاوندی درجه یک سببی و نسبی با نامزدها، قانون مدار، امانت دار و بی‌طرف باشند.
بخشدارسرفاریاب افزود : از دست اندرکاران هیأت اجرایی و نظارت انتظار می‌رود با اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی‌طرفی ، اعتماد مردم را جلب نموده تا بتوانیم انتخاباتی سالم برگزار نماییم.
رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه نگاه دنیا به میزان حضور و مشارکت مردم در این انتخابات می باشد اظهار امیدواری نمود: دشمن همیشه تلاش می کند تا حضور مردم را در انتخابات کم کند؛ اما ان شاءا... با حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ، این انتخابات با وحدت و همدلی مردم و پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
در پایان این جلسه اعضای شعب اخذ رأی بخش سرفاریاب با هماهنگی اعضای هیأت اجرایی و هیأت نظارت، انتخاب شدند.
گفتنی است در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، آراء مردم بخش سرفاریاب در۲۴صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار جمع آوری خواهد شد که از این تعداد ۳صندوق شعبه اخذ رأی درشهرسرفادیاب وماباقی سیار می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار