خلیفه خلقی پور رئيس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان طی حکمی عبدالصالح صمدی نسب را به عنوان قائم مقام ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان منصوب کرد .
کد خبر: ۴۲۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 10 May 2017
 قائم مقام ستاد دكتر محمدباقرقالیباف در استان کهگیلویه و بویر احمد انتصاب شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  سید عبدالصالح صمدی نسب از نیروهای فعال و تاثیر گذار سياسي در شهرستان بهمئی است که دارای سوابقی در عرصه هاي مختلف همچنین دارای فعالیت های سیاسی زیادی درسطح شهرستان و استان بوده است.
صمدی نسب همچنین عضو فعال جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) در سطح ملی و استان است.
خلیفه خلقی پور رئيس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان طی حکمی عبدالصالح صمدی نسب را به عنوان قائم مقام ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان منصوب کرد .
متن حکم انتصاب به این شرح است

برادر ارجمند جناب آقای سید عبدالصالح صمدی نسب

سلام علیکم

با توجه به حسن سابقه و مقبولیت جنابعالی در سطح منطقه و استان و به منظور هم افزایی نیروهای انقلاب و بهره گیری از سوابق، ظرفیت ها و توانمندی شخصیت‌های تأثیرگذار ،ولایتمدار و ارزشی جنابعالی را که از اعتماد مردم برخوردارید به عنوان عضو شورای هماهنگی و قائم مقام ستاد حامیان مردمی دولت مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌نمایم انتظار می‌رود همکاری و هم اندیشی جنابعالی با نیروهای ولایی و انقلابی زمینه‌ساز وفاق و انسجام نیروهای وفادار و متعهد به نظام اسلامی بوده و در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری فرزانه انقلاب بیش از پیش نقش آفرین باشید.

خلیفه خلقی پور رئيس ستاد مردمي دولت مردم استان كهگلویه و بویر احمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار