رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
حجت الاسلام مزارعی : اجازه نمی دهیم کرامت انسانی افراد زیر سوال برود و همه مردم بدانند که قانون عاطفه، ملاحظه و تعارف ندارد، زیرا یک قاضی، زمانی که دست به قلم می برند انعطافی برای ملاحظه موارد خلاف قانون نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 10 May 2017
رییس کل دادگستری استان گفت: ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نشان خواهیم داد که با خدمت گذاری و قانونمندی، پاسداشت ارزشهای شهدای اسلام، انقلاب و مدافع حرم خواهیم بود و از این امنیتی که مدیون رشادت ها و دلاوری های آنان است قدردانی خواهیم کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: من خودم روحیه عشایری دارم و به ارزش­های سنتی پایبندم اما تفکر قومی و قبیله را برای مدیریت شهر و کشور نمی پذیرم زیرا مدیریت های کلان امروزی نیازمند عقلانیت و شایسته سالاری است.

رییس ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار کرد: مردم این استان شایسته خدمت رسانی شبانه روزی مسئولان است و بایستی با خدای خود عهد ببندیم که این استان را در همه زمینه ها ارتقاء دهیم.

رییس کل دادگستری استان بیان کرد: در فرهنگ دینی و اخلاقی ما، جایی برای سیاه نمایی، له کردن دیگران برای رسیدن به قدرت و تفکر قبیله ای وجود ندارد و از همه نامزدهای انتخابات می­خواهیم "اخلاق در سیاست" را فراموش نکنند.

حجت الاسلام مزارعی با هشدار به همه نامزدهای انتخابات شهر و روستا برای جلوگیری از راه ­اندازی کاروان­های تبلیغاتی تأکید کرد: همه فعالان ستادهای انتخابات و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ارتقاء امنیت چنان تلاش کنند که زحمت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کمتر شود و کاری کنند که ذهن مسئولان استان درگیر مسائل حاشیه­ای و تشنج آفرین نشود.

رییس شورای قضایی استان یادآور شد: اجازه نمی دهیم کرامت انسانی افراد زیر سوال برود و همه مردم بدانند که قانون عاطفه، ملاحظه و تعارف ندارد، زیرا یک قاضی، زمانی که دست به قلم می برند انعطافی برای ملاحظه موارد خلاف قانون نخواهد داشت.

وی در پایان افزود: بنا به مجازات افراد نداریم، اما امنیت را حق مردم می دانیم و به کسی اجازه نمی دهیم برای رسیدن به پله های ترقی امنیت و کرامت مردم را نادیده بگیرد، بنابراین در صورت مشاهده تخلف از سوی افراد اندکی درنگ نمی­کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار