مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد :
فرید محبی: امروزه تمام خدمات کمیته امداد به مددجویان با نگاه و تشخیص مددکاران انجام می‌شود و تنها با رویکرد مددکار محوری می توان مشکلات و نیازمندی های مددجویان را کاهش داد.
کد خبر: ۴۲۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳ 11 May 2017
مددکاران در خط مقدم خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد قراردارند که باید با شناخت دقیق از خانواده‌های تحت حمایت، زمینه توانمندسازی آنها و جلوگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم آورند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مددکاران و مشاوران خانواده این نهاد به تشریح و اهمیت نقش مددکاران در میان خانواده های مددجو پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: مددکاران نقش کلیدی و محوری در میان خانواده‌های مددجویان دارند و در پیشبرد اهداف این نهاد تأثیرگذار هستند.
وی افزود: نقش اصلی و اساسی مددکاران و مشاوران خانواده در این نهاد کمک به بهتر شدن وضع زندگی خانواده های تحت حمایت و شناسایی نیازهای واقعی مددجویان و تلاش برای رفع آنها و ترغیب مددجویان به ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنان است.
محبی خاطرنشان کرد: مددکاران در خط مقدم خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد قراردارند که باید با شناخت دقیق از خانواده‌های تحت حمایت، زمینه توانمندسازی آنها و جلوگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم آورند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه استقرار نظام مددکاری یکی از مهمترین تغییرات در ساختار کمیته امداد است، تصریح کرد: امروزه تمام خدمات کمیته امداد به مددجویان با نگاه و تشخیص مددکاران انجام می‌شود و تنها با رویکرد مددکار محوری می توان مشکلات و نیازمندی های مددجویان را کاهش داد.
وی تعداد مددکاران و مشاوران کمیته امداد استان را 95 نفر عنوان کرد و گفت: مددکاران پل ارتباطی تمام فعالیت های کمیته امداد هستند و در حال حاضر د به عنوان یکی از حوزه‌های کلیدی مورد توجه جدی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار