متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد اکثر پورتال های ادارات ، به ندرت بروزرسانی می شوند و اگر به برخی از پایگاه های ادارات مراجعه کنید با چنین موضوعی روبه رو می شوید.
کد خبر: ۴۲۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 11 May 2017
امروزه حضور در رسانه ها یکی از مهمترین موضوعاتی است که مسئولان در جهت آگاه ساختن مخاطبان خود که مردم و مسئولین هستند به آن نیازمند هستن و روابط عمومی ها مهمترین دایره اداری هستند که می توانند این مهم را انجام دهند.
پورتال فرمانداری ها معمولا یکی از منابع خبری رسانه هاست که می تواند ، یک منفعت دو سویه را برای رسانه ها و فرمانداری ها به همراه داشته باشد. از یک طرف فرمانداری ها می توانند خبرهای خود را بدون از حاشیه های معمول مخابره کنند و از طرف دیگر رسانه ها برای خبرهای معمول و اطلاعیه ها نیازی به حضور در فرمانداری ها نمی بینند و مستقیما از سایت فرمانداری برمیدارند و به مخاطبان خود ارائه می دهند.
متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد اکثر پورتال های ادارات ، به ندرت بروزرسانی می شوند و اگر به برخی از پایگاه های ادارات مراجعه کنید با چنین موضوعی روبه رو می شوید.
این روزها مهمترین خبرها مربوط به انتخابات است که با توجه به موضوعیت سیاسی آن ، استاندار و فرمانداران ، در راس مسئولین اطلاع رسان در این رابطه هستند.ب
اما در میان پورتال استانداری و زیر پورتال های فرمانداری ها تنها معدود پایگاه های اطلاع رسانی فرمانداری ها هستند که به صورت منظم و مرتب بروزرسانی می شوند.
بجز پورتال استانداری و فرمانداری بویراحمد که روزانه اطلاع رسانی های منظم و تاثیرگذاری دارند و اتفاقا به عنوان منبع خبر بسیاری از رسانه های استانی هم هستند ، زیر پورتال های استان چندان به موقع و تاثیرگذار ، بروزرسانی نمی شوند.
در حالی که مهمترین خبر این دو روز صدور اطلاعیه ی اسامی و کد نامزدهای انتخابات شوراهاست ، به غیر از فرمانداری های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی دیگر پورتال های فرمانداری هنوز این مهم را در پورتال های خبری خود منتشر نکرده اند ! و به جز این سه فرمانداری بقیه در امر اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده اند.
ضمن اینکه به نظر می رسد این فرمانداران هنوز پی به این مهم نبرده اند که در زمینه اطلاع رسانی سرعت عمل بسیار تعیین کننده است و از طرف دیگر می توانند در برخی زمینه ها جهت دهی رسانه ای هم داشته باشند ! موضوعی که از ملزومات فعالیت های سیاسی عنوان می شود . 
لازم به توضیح است که موضوع این خبر و عدم صدور اطلاعیه مربوط به اسامی نامزدها و کد انتخاباتی آن ها تا لحظه مخابره این گزارش می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
فرمانداری کهگیلویه واقعا کارش عالیه
این سخن من تنها نیست
سخن اصحاب محترم رسانه کهگیلویه بزرگ است
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
آقای ریحان نژاد واقعا فعالن در این زمینه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار