در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و ایام تبلیغات، تنور شایعات داغ می‌شود که متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون تحقیق اقدام به پخش این شایعات می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 11 May 2017
چند وقتی است که در شبکه های مجازی ، خبری مبنی بر حمایت مولوی عبد الحمید روحانی برجسته ی اهل سنت سیستان و بلوچستان که در برخی از این خبرها شایع شده نزدیک به 7 میلیون رای اهل سنت ایران بر اساس نظر وی به کاندید مورد نظر داده می شود ، از کاندیداهایی خاص که به قول اصولگرایان برای رئیسی و به قول اصلاح طلبان برای روحانی خواهد بود ، منتشر شده بود.این خبر در برخی خبرگزاری های رسمی هم منتشر شده بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این خبر با صدور بیانیه ای از طرف پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اهل سنت تکذیب شده است .
در بخشی از این بیانیه آمده است: «در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و ایام تبلیغات، تنور شایعات داغ می‌شود که متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون تحقیق اقدام به پخش این شایعات می‌کنند. لذا اخبار منتشر شده مبنی بر حمایت مولانا عبدالحمید از کاندیداهای خاص صحت ندارد.»
بیانیه‌ی مذکور تصریح کرده است: «نخبگان اهل سنت در خصوص حمایت از نامزدی خاص در حال رایزنی و دیدار با همه‌ی کاندیداها هستند و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. قطعا نخبگان اهل سنت کشور پس از شنیدن دیدگاه‌ها و اطلاع از برنامه‌های کاندیداها، به‌ویژه در خصوص مسائل اهل سنت، با مشورت و رایزنی در این خصوص تصمیم خواهند گرفت.»

لازم به ذکر است سخنرانی‌ها و دیدگاه‌های رسمی مولانا عبدالحمید و اخبار مربوط به ایشان فقط زمانی معتبر و قابل استناد خواهند بود که از طریق سایت دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان به آدرس «www.abdolhamid.net» یا کانال تلگرامی به آدرس «t.me/molanaabdolhamid» منتشر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار