با توجه به تعدد کاندیداها و با مشورت دوستان، بالاخص احترام به حق انتخاب شما مردم شریف یاسوج انصراف خود را از کاندیداتوری در این دوره اعلام می نمایم.
کد خبر: ۴۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 12 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از فرهنگیان ، نامزد ورود به شورای شهر یاسوج ، از ادامه رقابت های انتخاباتی منصرف شد.
سید محمد علی پناهنده ، در یادداشتی که به تحریریه تابناک فرستاده است نوشت : با توجه به تعدد کاندیداها و با مشورت دوستان، بالاخص احترام به حق انتخاب شما مردم شریف یاسوج انصراف خود را از کاندیداتوری در این دوره اعلام نموده و از تمامی بزرگورانی که در این مدت به طرق مختلف مرا مورد لطف و محبت خویش قرار دادند و و حمایت نمودند صمیمانه سپاسگزارم .
متن کامل یادداشت:
بنام خالق زیبایی ها
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی همشهریان عزیز و مردم دیار بویر احمد بزرگ
اینجانب سید محمدعلی پناهنده نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به عنوان یک شهروند ،با توجه به پتانسیلی که در خود سراغ داشتم احساس وظیفه نمودم که در عرصه انتخابات شرکت نمایم و هدف از حضور در این عرصه خدمت خالصانه جهت پیشرفت شهر خود و رفاه حال شهروندان بوده است، لذا با توجه به تعدد کاندیداها و با مشورت دوستان، بالاخص احترام به حق انتخاب شما مردم شریف یاسوج انصراف خود را از کاندیداتوری در این دوره اعلام نموده و از تمامی بزرگورانی که در این مدت به طرق مختلف مرا مورد لطف و محبت خویش قرار دادند و و حمایت نمودند صمیمانه سپاسگزارم . امیدوارم بتوانم به نحوی جبران زحمت نمایم.
به امید اینکه شایسته ترین ها رو انتخاب نماییم و شهرمان را بیش از پیش بسازیم و فرداهایی بهتری داشته باشیم.
حق نگهدارتان باد.
سید محمدعلی پناهنده ۲۱/۲/۹۶
 
یکی از فرهنگیان بویراحمد از ادامه کاندیداتوری شوراها انصراف داد + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار