وی که جزو هیئت موسسان حزب اعتماد ملی است پس از نمایندگی در این حزب فعالیت کرد و البته با حکم سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت به عنوان عضو هیئت پیگیری و نظارت بر اجرای قانون اساسی انتخاب شد.
کد خبر: ۴۲۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 12 May 2017
با اعلام لیست نهایی اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران، ستادهای انتخابات اعضای این لیست شروع به کار کرد.بر همین اساس با حضور جمع پرشوری از اصلاح طلبان ستاد انتخاباتی دکتر سید ابراهیم امینی افتتاح شد.

دکتر امینی نماینده و عضو هیئت رئیسه مجلس ششم از حوزه انتخابیه ممسنی، که در دوره های هفتم و هشتم مجلس تائید صلاحیت نشد، از چهره های مطرح لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران است.

وی که جزو هیئت موسسان حزب اعتماد ملی است پس از نمایندگی در این حزب فعالیت کرد و البته با حکم سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت به عنوان عضو هیئت پیگیری و نظارت بر اجرای قانون اساسی انتخاب شد.

دکتر امینی مدرک کارشناسی خود در رشته حقوق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد خود را نیز از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کرده است و اگرچه در کنکور دکتری اعزام به خارج قبول شد، ولی از این کار بازماند و مدرک دکتری حقوق خصوصی خود را از دانشگاه تربیت مدرس گرفت.

در حالی که مهرعلیزاده (به عنوان یکی از گزینه های سرلیست)، حکیمی پور، شجاع پوریان، تندگویان، علیزاده، یاشار سلطانی و برخی فعالان مدنی چون لیلا ارشد و یا ترانه یلدا نتوانسته اند در رای گیری شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلب حدنصاب را کسب کنند، از دکتر امینی به عنوان چهره ای شاخص و نفرات اول لیست برای رای آوری یاد می شود که حتی رای وی در بین اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از محسن هاشمی نیز بالاتر بوده است.

این عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شیراز که در رقابت با سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل معروف خانواده هاشمی و علی مطهری توانست به لیست نهایی راه پیدا کند، از معدود افراد خطه زاگرس در لیست شورای اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران است و حتی گفته می شود وی تنها لرزبان این لیست 21 نفره است.

بر این اساس، از استان هایی که لرنشین همچون لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، همدان، خوزستان و حتی کرمانشاه و چند استان دیگر تنها دکتر سید ابراهیم امینی توانسته است به لیست نهایی راه پیدا کند

تصویری از افتتاحیه ستاد دکتر امینی و همچنین حضور وی در ستاد دکتر روحانی در ادامه آمده است:

بر این اساس اعضای 21 نفره لیست نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران به شرح زیر است:

محمد جواد حق شناس، سالاری، معروف صمدی، سیدمحمود میرلوحی، افشین حبیب زاده، زهرا نژاد بهرام، علی اعطا، محسن هاشمی، محمد علیخانی، صدراعظم نوری، آرش میلانی،‌ ابراهیم امینی، الهام فخاری، خلیل آبادی، شهبانو امانی، احمد مسجد جامعی، بهاره آروین، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، حسن رسولی و حجت نظری.

منبع : بویر نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار