حضرت آیت الله شرف الدین ملک حسینی در مسجد واقع در روستای کتا (جهت سخنران مراسم میلاد امام زمان عج )حضور داشته است بعد از حفاظت کامل ایشان توسط نیروهای امنیتی و مردم ،جو منطقه توسط نیروهای امنیتی کنترل و آیت الله ملک حسینی بعد از اتمام مراسم جشن میلاد به دفتر خود مشرف می شوند.
کد خبر: ۴۲۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 12 May 2017
 خبر گروگان گیری آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان که گویا روز گذشته به مناسبت برگزاری جشن میلاد امام زمان (ع) در روستای کتا در بخش پاتاوه شهرستان دنا حضور داشته است کذب می باشد و این خبر توسط یک منبع موثق نزدیک به آیت الله ملک حسینی تکذیب گردید.

به گزارش ترنم دنا این خبر در حالی بر روی زبان ها و فضای مجازی دست به دست می شد که گویا در روستای کتا در بخش پاتاوه دعوای مردمی (بهائیان ساکن) به وجود آمده است و گویا تیر اندازی صورت گرفته است و چون حضرت آیت الله شرف الدین ملک حسینی در مسجد واقع در روستای کتا (جهت سخنران مراسم میلاد امام زمان عج )حضور داشته است بعد از حفاظت کامل ایشان توسط نیروهای امنیتی و مردم ،جو منطقه توسط نیروهای امنیتی کنترل و آیت الله ملک حسینی بعد از اتمام مراسم جشن میلاد به دفتر خود مشرف می شوند.

بنا به این خبر، این منبع نزدیک به آیت الله ملک حسینی به خبرنگار ترنم دناگفت:،حال نماینده ولی فقیه در سلامت کامل بوده و خبر گروگانگیری وی تکذیب گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار