رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد : اولین اجرا در مسجد جمکران بوده، این نمایش را اکبر آیین طراحی و دراماتورژی کرده و فردین یزدانی کارگردانی این اثر را به عهده داشته است.
کد خبر: ۴۲۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 12 May 2017
همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، نمایش «صاحب معجزه» توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد جمکران و شهر قم انجام می‌شود.

شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نمایش صاحب معجزه محصول مشترک مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع معجزه‌های امام زمان(عج) امروز و امشب و فردا با 6 اجرا مهمان مردم شهر قم هستند.

این مسؤول گفت: اولین اجرا در مسجد جمکران بوده، این نمایش را اکبر آیین طراحی و دراماتورژی کرده و فردین یزدانی کارگردانی این اثر را به عهده داشته است.

اسلامی گفت: بازیگران این نمایش عباس روشنک، سجاد کرم‌پور، فاطمه حقیقت، آمنه تقوایی و فردین یزدانی بوده‌اند که در شب میلاد امام عصر حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) با دو اجرا و جمعه روز میلاد با چهار اجرا در مساجد و خیابان‌های شهر عاشقان ولایت در این جشن بزرگ شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار