،با انصراف زهرا هاشمپور از این دور رقابت های انتخابات شورای شهر سی سخت، این انتخابات تنها با ۱۴ کاندیدا در شهر سی سخت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 12 May 2017
دومین کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات شورای شهر سی سخت از ادامه رقابت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا انصراف داد.

به گزارش "ترنم دنا”، صبح امروز سیده زهرا هاشمپور،کاندیدای تایید شده پنجمین انتخابات شورای شهر سی سخت طی تماس تلفنی با این رسانه خبری رسماً انصراف خود را از ادامه حضور در عرصه کاندیداتوری برای پنجمین دروره انتخابات شورای شهر و روستا اعلام کرد.

زهرا هاشمپور با اشاره به اینکه فرصت خدمت گذاری در جایگاهی دیگر برای وی مقدر گردیده است بیان کرد:خواست الهی و تقدیر بر این است تا اینجانب در آزمونی دیگر و جایگاهی دیگر در مسیر توسعه و آبادانی شهرم خدمت کرده و تاکید دارم بر حضور تمامی همشهریانم در انتخاباتی که تعیین سرنوشت خویش و شهرمان را در بر دارد و با انتخاب افرادی اصلح و خدمتگزار،راه توسعه و آبادانی را برای شهر سی سخت فراهم نمائیم.

بنا بر این گزارش،با انصراف زهرا هاشمپور از این دور رقابت های انتخابات شورای شهر سی سخت، این انتخابات تنها با ۱۴ کاندیدا در شهر سی سخت برگزار خواهد شد.

لیست ۱۴ نفره کاندیداهای پنجمین انتخابات شورای شهر سی سخت به شررح ذیل می باشد:

داوطلبین مرد:

۱- ابراهیم جهانفکر

۲-محمد حسین پرندوار

۳-داریوش محسنی

۴-خسرو رسولی

۵- مهدی نظری سی سخت

۶-عباس کرمی

۷- شهرام جهانفکر

۸- مهرزاد وفایی

۹- کیانوش صیادی

۱۰- احسان امیری

۱۱- مرتضی کرمی

۱۲- جواد مولایی

داوطلبین زن:

۱- فاطمه محمد حسینی زاده سی سخت

۲-نگین تاج (زینت) نظری سی سخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار