آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عنوان کرد که گاهی اوقات ممکن است یک تهمت ناروا و یا توهین هواداران کاندیداها به یکدیگر امنیت انتخابات پیش را بر هم بزند.
کد خبر: ۴۲۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 13 May 2017
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت که رقابت کاندیداها در تمامی انتخابات ها از جمله انتخابات پیش رو چنانچه برای کسب قدرت بوده و با هدف خدمت به مردم نباشد مایه ذلت آنان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز جمعه در آیین جشن نیمه شعبان در جمع نمازگزاران شهر یاسوج با اشاره به اهمیت چشمگیر عنصر امنیت در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: تامین کامل امنیت یک عزم همگانی را می طلبد و مسئولان قضایی، انتظامی، امنیتی و سیاسی در این زمینه رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی عنوان کرد که گاهی اوقات ممکن است یک تهمت ناروا و یا توهین هواداران کاندیداها به یکدیگر امنیت انتخابات پیش را بر هم بزند.
آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: انتخابات پیش رو در کشور به ویژه در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری باشد و مردم نیز به این حرکت مهم سیاسی خود معنویت دهند تا علاوه بر حفظ آبروی نظام سبب عزت و اقتدار روز افزون کشور و ملت ایران شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت که مردم این استان در انتخابات پیش رو با مطالعه بیانات رهبر معظم انقلاب و بر اساس بصیرت، تفکر و تصمیم گیری صحیح رای دهند و هرگز تحت تاثیر احساسات و یا تعصبات کورکورانه قرار نگیرند.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: امروزه در برخی کشورهای اسلامی از جمله یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین همه روزه افرادی توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و یا گروهک های تروریستی کشته می شوند و مجامع بین المللی نیز در مقابل آن سکوت کرده و محکوم نمی کنند.
وی افزود: این در حالی است که چنانچه خراشی بر تن یک مسیحی یا یهودی بیفتد تمامی رسانه های غربی فریاد می زنند.
وی تصریح کرد: تلاش داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد این باشد که برای آبادانی هر چه بیشتر شهر و روستای خود و خدمت به مردم به مسئولیت برسند.
وی افزود که عنصر سلامت در انتخابات پیش رو مهم بوده و باید مجریان و ناظران در کهگیلویه و بویراحمد برای تامین هر چه بیشتر آن اقدام کنند.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: جهان کنونی سرشار از نفاق، دروغ، ابتذال، زشتی، رذالت، بی غیرتی و بی عفتی است و حضرت مهدی (عج) نیز پس از ظهور در مقابل تمامی رذالت ها و فسادها در دنیا ایستاده و آنها را از بین می برد.
وی عنوان کرد که نظام های بین المللی حرام در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در دنیا حاکم شده است.
آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: نمونه بارز نظام سیاسی بین المللی حرام در دنیا ساخت بمب اتم توسط غربی ها و ریختن آن بر سر انسان های بی دفاع است.
وی گفت که در دوران ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) تمامی امور شامل مذهب، اخلاق، اقتصاد و علم به طور چشمگیری پیشرفت کرده و متحول می شوند.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب از بیان موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید جدی برای تحقق آن ایستادن کشور روی پای خود با تکیه بر توانمندی های داخلی در راستای حفظ اقتدار و عزت روز افزون ایران اسلامی و محتاج نبودن به دیگر کشورهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار